25.03.2015

Свято Ti Amo

Взуттєва мережа відсвяткувала річницю власного магазину в Дніпропетровську

Сьогодні ми спостерігаємо картину того, як змінюється взуттєвий ринок, як пристосовується до нових умов, до тимчасових труднощів. Українські взуттєві компанії працюють і шукають шляхи розвитку. Наприклад, мережа взуттевих магазинів Ti Amo щойно відсвяткувала річницю з дня відкриття бутіка фірмового взуття у Дніпропетровську та планує розвиватися далі.

Ti Amo Фото магазину Ti Amo

У місті Дніпропетровськ відбулося урочисте святкування приурочене річниці магазину Ti Amo

«Рік тому в Дніпропетровську був відкритий новий магазин мережі Ti Amo. І на вихідних ми урочисто відсвяткували його день народження! Це відкриття відбулося у дуже складний для країни час. Рік для нового магазину був не простим через війну, різке підвищення курсу валют, але, тим не менш, магазин працює, напрацьовує своїх клієнтів і приносить прибуток. Звичайно ж, у міру стабілізації та покращення ситуації в економіці, він буде ще більш прибутковим: буде збільшувати свої обороти і працювати краще. Нам приємно чути, що клієнти рекомендують нас своїм друзям, що людям подобається якість нашого товару і його асортиментний ряд. Найкраща реклама - це з вуст у вуста. Це нас дуже радує і підштовхує бути ще кращими. Цього року крім інших товарів, користувалася попитом колекція італійських сумок, за якою у Ti Amo приїжджають з інших міст, де ще немає наших магазинів. Тому ми розробляємо її і покращуємо асортимент далі», - коментує Наталія Зайцева, комерційний директор компанії Sico Fusion.

Ti Amo

Компанія Sico Fusion більше 15-ти років займається дизайном, розробкою, виробництвом і продажем взуття на українському ринку. Бренд Ti Amo був зареєстрований в Україні для розвитку мультибрендовой мережі взуття.

«У зв'язку з мінливими тенденціями ринку, виходячи з того, що на даний момент потрібні інші цінові категорії товарів, фахівці компанії швидко реагують і підлаштовуються під поточні зміни ринку - ведуться переговори, додаються нові країни-виробники, розглядаються нові товарні групи. Купівельна спроможність населення падає, і ми намагаємося знайти рішення, щоби дати можливість клієнтам придбати якісний товар за доступною ціною. Нам важливо виводити на український ринок нові торгові марки, щоб завозити більше європейського взуття та надавати нашому покупцеві широкий вибір різних стилів. Що стосується українських виробників, то вони вміють якісно шити взуття, але існує проблема, яка стосується сировинної бази (колодки, шкіра). Тому на даний момент усе закуповується за кордоном і вартість вітчизняного не дуже відрізняється від імпортного взуття», - продовжує Наталія Зайцева.

Умови для майбутніх партнерів залишилися такими ж: при відкритті магазину майбутньому партнеру потрібні інвестиції від 500 тис. грн. Оптимальний метраж магазину складає 70 - 100 м. кв., але в маленьких містах площа може бути меншою. «Сьогодні ми уважно вивчаємо ринок і приймаємо рішення, як розвиватися далі. У той же час ми розвиваємо франчайзингову та роздрібну мережу компанії, тому що бачимо результат і зацікавленість клієнтів. У деяких випадках ми шукаємо шляхи, вирішення проблем, які виникають з різницею курсу валют і йдемо назустріч франчайзі, щоб зменшити тиск. Ми намагаємося створити для партнерів лояльні умови співпраці», - підсумувала Наталія Зайцева.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank