П'ятниця
12.12.2014
У бізнесі, кінцевим споживачем якого є дитина, присутня стабільність попиту і незначний вплив кризових явищ, адже на дітях не економлять
 

Учора відбулося відкриття партнерського торговельного об'єкту в місті Суми, а наступного тижня - відкриє двері BABYART у Запоріжжі. За франчайзинговою схемою компанія почала розвиватися на початку 2014-го року, а на сьогоднішній момент налічує 20 торговельних об'єктів по всій Україні, з них 15 - партнерські. Відзначимо, що цього року в сегменті дитячого одягу спостерігалося закриття близько 80% компаній. Нестабільні економічні умови не дають можливості розвиватися бізнесу? Напевно зараз той час, коли виживають і розвиваються ті підприємства, які готові боротися, шукати вихід і нові можливості, приймати нестандартні рішення.

«У середньому ми маємо 1-2 відкриття об'єктів BABYART на тиждень. Перша проблема, з якою ми зіштовхуємось при відкритті - це правильний вибір локації. Вивчаємо місцевість, вибираємо, на наш погляд, гарне місце, але не завжди виходить зробити правильний вибір. Тому, якщо немає результату, то одразу ж переїжджаємо. Наприклад, нещодавно була обрана для магазину точка на ринку «Петрик», що в Києві, але вона не виправдала себе, і довелось перевезти магазин на інше місце. Сподіваємося, що зробили правильний вибір локації і очікуємо на позитивний результат. Франчайзі, якому довелося переїжджати, уже відкрив другий магазин, але у Вишгороді, де справи йдуть добре, - розповідає Віталій Мякінін, керівник мережі магазинів дитячого дизайнерського одягу Baby Art. - Друге завдання, з яким ми маємо справу - це пошук активного і порядного персоналу. Ми стежимо по відеокамерами за роботою співробітників, і якщо бачимо, що продавець не реагує на клієнтів, якщо його робота не якісна, то звертаємося до франчайзі, щоб він вирішив це питання».

фотографія магазин бутік італійського взуття Ti Amo

Для відкриття магазину потрібні інвестиції у розмірі 15000 грн, також обладнання та оренда приміщення. Площа приміщення має бути від 20 до 50 кв.м. (розташування розглядається індивідуально.

У сегменті продажу дитячого одягу, як правило, до квітня місяця спостерігається невеликий спад активності продажів продукції. Тому керівництво BABYART зосередилося на укрупненні компанії. Так як мережа активно розширюється, то щоб контролювати і покращувати її роботу, були залучені нові фахівці. «Сьогодні багато наших франчайзі зайнялися відкриттям вже другого магазину BABYART. Наприклад, вже до весни планує відкритися Кременчук. Можу сказати, що в цілому робота йде добре і злагоджено: якщо у "несезон" ми відбиваємо оренду, платимо зарплати і ще залишаються деякі заощадження, то в сезон - буде набагато краще! Ми маємо достатньо товарного запасу, потужностей, тому готові приймати багато партнерів у свою команду», - додає наостанок Віталій Мякінін.

 


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти