12.12.2014

BABYART у виграші

У бізнесі, кінцевим споживачем якого є дитина, присутня стабільність попиту і незначний вплив кризових явищ, адже на дітях не економлять

Учора відбулося відкриття партнерського торговельного об'єкту в місті Суми, а наступного тижня - відкриє двері BABYART у Запоріжжі. За франчайзинговою схемою компанія почала розвиватися на початку 2014-го року, а на сьогоднішній момент налічує 20 торговельних об'єктів по всій Україні, з них 15 - партнерські. Відзначимо, що цього року в сегменті дитячого одягу спостерігалося закриття близько 80% компаній. Нестабільні економічні умови не дають можливості розвиватися бізнесу? Напевно зараз той час, коли виживають і розвиваються ті підприємства, які готові боротися, шукати вихід і нові можливості, приймати нестандартні рішення.

BABYART Фото магазину BABYART

Одяг ТМ BABYART виготовляється із імпортної високоякісної сировини на високотехнологічному обладнанні. У процесі виробництва використовуються якісні матеріали з дотриманням усіх санітарно-гігієнічних норм.

«У середньому ми маємо 1-2 відкриття об'єктів BABYART на тиждень. Перша проблема, з якою ми зіштовхуємось при відкритті - це правильний вибір локації. Вивчаємо місцевість, вибираємо, на наш погляд, гарне місце, але не завжди виходить зробити правильний вибір. Тому, якщо немає результату, то одразу ж переїжджаємо. Наприклад, нещодавно була обрана для магазину точка на ринку «Петрик», що в Києві, але вона не виправдала себе, і довелось перевезти магазин на інше місце. Сподіваємося, що зробили правильний вибір локації і очікуємо на позитивний результат. Франчайзі, якому довелося переїжджати, уже відкрив другий магазин, але у Вишгороді, де справи йдуть добре, - розповідає Віталій Мякінін, керівник мережі магазинів дитячого дизайнерського одягу Baby Art. - Друге завдання, з яким ми маємо справу - це пошук активного і порядного персоналу. Ми стежимо по відеокамерами за роботою співробітників, і якщо бачимо, що продавець не реагує на клієнтів, якщо його робота не якісна, то звертаємося до франчайзі, щоб він вирішив це питання».

BABYART

Для відкриття магазину потрібні інвестиції у розмірі 15000 грн, також обладнання та оренда приміщення. Площа приміщення має бути від 20 до 50 кв.м. (розташування розглядається індивідуально.

У сегменті продажу дитячого одягу, як правило, до квітня місяця спостерігається невеликий спад активності продажів продукції. Тому керівництво BABYART зосередилося на укрупненні компанії. Так як мережа активно розширюється, то щоб контролювати і покращувати її роботу, були залучені нові фахівці. «Сьогодні багато наших франчайзі зайнялися відкриттям вже другого магазину BABYART. Наприклад, вже до весни планує відкритися Кременчук. Можу сказати, що в цілому робота йде добре і злагоджено: якщо у "несезон" ми відбиваємо оренду, платимо зарплати і ще залишаються деякі заощадження, то в сезон - буде набагато краще! Ми маємо достатньо товарного запасу, потужностей, тому готові приймати багато партнерів у свою команду», - додає наостанок Віталій Мякінін.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank