08.12.2014

Євроінтеграція пожвавить туризм

Що сьогодні відбувається у туристичному сегменті, і чи налаштований він на євростандарти, розповідає Вікторія Коваль

— Вікторія, як туристичні компанії реагують на ситуацію, що склалася на ринку? Які турпродукти користуються попитом?
— Компанії, які можуть реагувати на зміни в туристичному ринку і підлаштовуватися під них: розробка та реалізація нових напрямків, продаж турів за спеціальними умовами, і т.д. завжди будуть розвиватися і отримувати прибуток, не дивлячись на ситуацію у туризмі, в той же час дуже популярна послуга оформлення - візова підтримка, як туристична, так і гостьова, робоча. Клієнти прагнуть зробити свій закордонний паспорт якомога більше виїзним, а також поліпшити свій архів мандрівника.
 Якщо в загальних рисах говорити, то реальні продажі, звичайно, є, але не в таких об'ємах як у попередні роки. Нестабільна економічна і політична ситуація, високий і нестабільний курс валют негативно відображаються на рішенні потенційних клієнтів придбати тур у даний час, відкладаючи поїздку, в довгостроковому періоді, на весну, літо 2015 року. На сьогоднішній день популярні все ті ж масові і недорогі напрямки, такі як Єгипет. Також користуються попитом такі єкзотичні напрямки, як Шрі-Ланка, Донімікана та Індія, на які істотно знизилась вартість. Зменшився попит перед- і постноворічних подорожей у Австрію та Фінляндію, тому що в перегляді на нинішній курс, поїздки виходять дорогими, і клієнти приймають рішення на користь альтернативного відпочинку в Україні (наприклад, у Карпатах).

Вікторія Коваль Фото Вікторії Коваль

Вікторія Коваль, заступник директора з розвитку Мережі агенцій «СОНАТА».

— Як, на Вашу думку, розвиватиметься внутрішній туризм?
— Даний сегмент буде розвиватися і буде займати високі позиції в продажах 2015 року. З кожним роком внутрішній туризм набирає популярність і кількість туристів все зростає. Такі показники можна пов'язати з кількома факторами: підвищується патріотизм наших співвітчизників, доступність відпочинку, відпочинок на будь-який смак і будь-який сезон (гірськолижний відпочинок в Карпатах, пляжний в Одесі, екскурсійний у Львові). Приміром, наш туроператор «СОНАТА-ТРЕВЕЛ» постійно вивчає попит і розробляє унікальні продукти, максимально підібрані за потребам і перевагам клієнтів. Цього року компанія презентувала на туристичному ринку тур для школярів «Казкові вихідні в Києві», який входить до факультатив шкільної програми, а також зимовий тур для студентів «Сніжний калейдоскоп», завдяки якому студенти зможуть оцінити красу Львова, а також покататися на лижах.

Вікторіє, які прогнози на 2015 рік?
— У зв'язку з активним розвитком послуг он-лайн бронювання, зараз кожен турист може підібрати для себе оптимальний варіант подорожі: вибрати маршрут, забронювати готель і квиток. Тому вважаємо, що в майбутньому найбільш популярним є індивідуальний туризм, розроблений відповідно до побажань туриста. Індивідуальні тури - це економія часу і нервів туриста, задоволення усіх його запитів. А як наслідок, під час подорожі він отримує  найбільше задоволення і максимум приємних емоцій.

Сьогодні туристична галузь націлена перейти на євростандарти державного управління ЄС. Звичайно, їх потрібно ретельно вивчити, і що стосується євростандартів у плані обслуговування, то ми явно ще не дотягуємо, якими б вони не були. Але прагнути до відповідності нам просто необхідно!

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank