Євроінтеграція пожвавить туризм

Понеділок
08.12.2014
Що сьогодні відбувається у туристичному сегменті, і чи налаштований він на євростандарти, розповідає Вікторія Коваль
 

— Вікторія, як туристичні компанії реагують на ситуацію, що склалася на ринку? Які турпродукти користуються попитом?
— Компанії, які можуть реагувати на зміни в туристичному ринку і підлаштовуватися під них: розробка та реалізація нових напрямків, продаж турів за спеціальними умовами, і т.д. завжди будуть розвиватися і отримувати прибуток, не дивлячись на ситуацію у туризмі, в той же час дуже популярна послуга оформлення - візова підтримка, як туристична, так і гостьова, робоча. Клієнти прагнуть зробити свій закордонний паспорт якомога більше виїзним, а також поліпшити свій архів мандрівника.
 Якщо в загальних рисах говорити, то реальні продажі, звичайно, є, але не в таких об'ємах як у попередні роки. Нестабільна економічна і політична ситуація, високий і нестабільний курс валют негативно відображаються на рішенні потенційних клієнтів придбати тур у даний час, відкладаючи поїздку, в довгостроковому періоді, на весну, літо 2015 року. На сьогоднішній день популярні все ті ж масові і недорогі напрямки, такі як Єгипет. Також користуються попитом такі єкзотичні напрямки, як Шрі-Ланка, Донімікана та Індія, на які істотно знизилась вартість. Зменшився попит перед- і постноворічних подорожей у Австрію та Фінляндію, тому що в перегляді на нинішній курс, поїздки виходять дорогими, і клієнти приймають рішення на користь альтернативного відпочинку в Україні (наприклад, у Карпатах).

— Як, на Вашу думку, розвиватиметься внутрішній туризм?
— Даний сегмент буде розвиватися і буде займати високі позиції в продажах 2015 року. З кожним роком внутрішній туризм набирає популярність і кількість туристів все зростає. Такі показники можна пов'язати з кількома факторами: підвищується патріотизм наших співвітчизників, доступність відпочинку, відпочинок на будь-який смак і будь-який сезон (гірськолижний відпочинок в Карпатах, пляжний в Одесі, екскурсійний у Львові). Приміром, наш туроператор «СОНАТА-ТРЕВЕЛ» постійно вивчає попит і розробляє унікальні продукти, максимально підібрані за потребам і перевагам клієнтів. Цього року компанія презентувала на туристичному ринку тур для школярів «Казкові вихідні в Києві», який входить до факультатив шкільної програми, а також зимовий тур для студентів «Сніжний калейдоскоп», завдяки якому студенти зможуть оцінити красу Львова, а також покататися на лижах.

Вікторіє, які прогнози на 2015 рік?
— У зв'язку з активним розвитком послуг он-лайн бронювання, зараз кожен турист може підібрати для себе оптимальний варіант подорожі: вибрати маршрут, забронювати готель і квиток. Тому вважаємо, що в майбутньому найбільш популярним є індивідуальний туризм, розроблений відповідно до побажань туриста. Індивідуальні тури - це економія часу і нервів туриста, задоволення усіх його запитів. А як наслідок, під час подорожі він отримує  найбільше задоволення і максимум приємних емоцій.

Сьогодні туристична галузь націлена перейти на євростандарти державного управління ЄС. Звичайно, їх потрібно ретельно вивчити, і що стосується євростандартів у плані обслуговування, то ми явно ще не дотягуємо, якими б вони не були. Але прагнути до відповідності нам просто необхідно!


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти