11.11.2014

Осіннє поповнення MONTANA

У Києві відкрився новий франчайзинговий магазин мережі

У вересні в MONTANA відбулося нове франчайзинговое відкриття у Києві. Крім цього компанія продовжує розвивати е-комерц у пост СНГ-овському просторі, також продає одяг через власний інтернет-магазин montana.in.ua, тут же і пропонує оптові продажі. «Новий партнер прийшов до нас завдяки плідній роботі наших менеджерів. Він оцінив роботу компанії, якість нашої продукції, уклав договір і відкрив фірмовий магазин. Це показало нам, що бренд знову набуває популярності серед споживачів, і його шукають ті, хто дійсно пам'ятає і цінує німецьку якість», - розповіла Наталія Бублій, керівник відділу франчайзингу ТОВ "Монтана стар" в Україні.

MONTANA Фото MONTANA

Новий магазин MONTANA в ТРЦ Метрополіс у Києві.

За цей рік ринок рітейлу одягу в цілому дуже змінився. З нього пішли такі бренди як SELA, Levis, але активно торгують - Mango і RESERVED, а зайшли на ринок такі бренди, як Pull & Bear і інші, раніше не відомі для українського покупця. «Атмосфера на ринку непроста, але продажі бренду MONTANA стабільні, так як ціни ми поки не підвищуємо, а програму лояльності до партнерів розробляємо з багатьох напрямків. Для того, щоб розширити асортимент продукції для наших партнерів, компанія збирається вводити кілька світових брендів, наприклад, таких, як BIZON, виробництва Австралії. У тому числі ми переходимо на умови простого опту з деякою відстрочкою платежу, для кожної угоди свій термін відстрочки», - продовжила Наталя Бублій.

Торгова марка одягу МONTANA була зареєстрована в Гамбурзі (Німеччина) у 1973 році. На українському ринку компанія з лютого 2013 року. Ексклюзивним представником в Україні є ТОВ «Монтана Стар». Компанія пропонує можливість почати новий прибутковий бізнес з торговою маркою MONTANA, забезпечуючи всебічну підтримку на всіх етапах становлення та подальшого розвитку. 

MONTANA

Умови співпраці можуть бути різноманітними: від оптової закупівлі товару, фірмового відділу в мультибрендовому магазині до відкриття монобрендового магазину, від подання однієї з груп (чоловічого, жіночого, джинсової, спортивної) до подання всіх груп одночасно.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank