Вівторок
11.11.2014
У Києві відкрився новий франчайзинговий магазин мережі
 

У вересні в MONTANA відбулося нове франчайзинговое відкриття у Києві. Крім цього компанія продовжує розвивати е-комерц у пост СНГ-овському просторі, також продає одяг через власний інтернет-магазин montana.in.ua, тут же і пропонує оптові продажі. «Новий партнер прийшов до нас завдяки плідній роботі наших менеджерів. Він оцінив роботу компанії, якість нашої продукції, уклав договір і відкрив фірмовий магазин. Це показало нам, що бренд знову набуває популярності серед споживачів, і його шукають ті, хто дійсно пам'ятає і цінує німецьку якість», - розповіла Наталія Бублій, керівник відділу франчайзингу ТОВ "Монтана стар" в Україні.

За цей рік ринок рітейлу одягу в цілому дуже змінився. З нього пішли такі бренди як SELA, Levis, але активно торгують - Mango і RESERVED, а зайшли на ринок такі бренди, як Pull & Bear і інші, раніше не відомі для українського покупця. «Атмосфера на ринку непроста, але продажі бренду MONTANA стабільні, так як ціни ми поки не підвищуємо, а програму лояльності до партнерів розробляємо з багатьох напрямків. Для того, щоб розширити асортимент продукції для наших партнерів, компанія збирається вводити кілька світових брендів, наприклад, таких, як BIZON, виробництва Австралії. У тому числі ми переходимо на умови простого опту з деякою відстрочкою платежу, для кожної угоди свій термін відстрочки», - продовжила Наталя Бублій.

Торгова марка одягу МONTANA була зареєстрована в Гамбурзі (Німеччина) у 1973 році. На українському ринку компанія з лютого 2013 року. Ексклюзивним представником в Україні є ТОВ «Монтана Стар». Компанія пропонує можливість почати новий прибутковий бізнес з торговою маркою MONTANA, забезпечуючи всебічну підтримку на всіх етапах становлення та подальшого розвитку. 

Умови співпраці можуть бути різноманітними: від оптової закупівлі товару, фірмового відділу в мультибрендовому магазині до відкриття монобрендового магазину, від подання однієї з груп (чоловічого, жіночого, джинсової, спортивної) до подання всіх груп одночасно.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти