29.10.2014

Реклама на чекових стрічках по франшизі

Партнер компанії Ticket Com може керувати бізнесом навіть із домашнього офісу

Ticket Com була заснована в жовтні 1998 року у Франції. Компанія розміщує повноколірну рекламу на зворотній стороні чекової стрічки в супермаркетах і гіпермаркетах, що є перевіреним, недорогим способом реклами. Ticket Com  виробляє понад 3 мільйонів рулонів чекової стрічки щорічно. Цей бізнес можна назвати домашнім, так як свою діяльність можна здійснювати в умовах домашнього офісу. 

Ticket Com Фото Ticket Com

Для відкриття бізнесу Ticket Com в Україні, підприємцю необхідно володіти від 15 000 євро, якщо йдеться про франшизу на 1 регіон або до 50 000 євро, якщо - майстер-франшиза на всю країну.

У 2000 році компанією Ticket Com була запущена програма франчайзингу, і після 15 років зростання, мережа складається з 115 франчайзі, які поставляють стрічку більше 1000 дистриб'юторам у Франції (мережі Auchan, Carrefour, Geant) і ще 22 країнах світу, а з 2012-го року в Росії. Ticket Com займає 70% ринку реклами на чеках у Франції і є незаперечним лідером у інших країнах присутності. Знання та навички, які демонструє Ticket Com, дозволяють швидко досягати значних позицій на нових ринках. 
 
 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Реклама на чекових стрічках по франшизі

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 290 теми, 1165 коментарів, 274 учасникі

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank