Вівторок
24.06.2014
Сьогодні ця сфера бізнесу, при правильному веденні, є затребуваною і прибутковою
 

LILLA International Group - одна з провідних європейських компаній у світі моди, що представляє стоковий товар. Компанія співпрацює з більш ніж 500 брендами, має тісні взаємини з провідними європейськими будинками моди.

Народившись в 1975 році як дистриб'ютор, та перебуваючи в постійному пошуку всього інноваційного, зібравши увесь накопичений досвід, компанія стала однією з перших, що відкрила новий сегмент ринку fashion - ремаркетинг. Сегмент, завдяки якому кожна річ розкоші стає демократичною і доступною всім. На сьогоднішній день Lilla International Group активно працює на 5 континентах, і оперує більш ніж 1,5 мільйонами одиниць одягу на рік. Італійська LILLA пропонує франшизу мережі стокових магазинів одягу та аксесуарів і в Україні.

 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано