П'ятниця
14.03.2014
Відбулося відкриття нового магазину VAISMANN. Цього разу німецький виробник підкорює Сімферополь.
 

Магазин вперше розкрив двері у святковий день, 14 лютого. Однозначно, день обрано вдало, адже в піднесеному настрої люди більш розташовані до покупок. І ТРК «Меганом», в якому розташована торгова точка, загальною площею в 124 м2 отримає очікуваних харизматичних відвідувачів, з особливим характером - для яких і призначена одяг від VAISMANN.

Нагадаємо, що дебют франчайзингової мережі німецького виробника відбувся в Херсонському ТРЦ FABRIKA, магазин вже зарекомендував себе. Про це нам повідомила директор роздрібної мережі магазинів VAISMANN, Тетяна Литвинова.

«Магазин розвивається досить успішно, постійно збільшується клієнтська база та особливо приємно, що клієнти, які зробили покупку - повертаються в знову».

Керівництво мережі не збирається зупинятися на досягнутому, з питання франчайзингу запланована участь у виставці, яка незабаром відбудеться в Києві.

«Сподіваємося, що участь у виставці принесе нам нові договори з партнерами по франчайзингу», - акцентує Тетяна Литвинова.

Також, стало відомо, що заплановане на квітень 2014 відкриття торгового приміщення в ТЦ " Проспект" перенесено на серпень, а магазин в ТК "Форум Львів " буде в 1 -му кварталі 2015 року, а не в жовтні, як говорилося раніше. Причини зміни термінів не уточнюються враховуючи етичні міркуваня по відношенню до забудовників. Також, на літо 2014р. заплановано відкриття магазину в ТЦ "Пасаж" у Дніпропетровську.

Сьогодні VAISMANN чекає енергійних, грамотних у фінансових питаннях франчайзі: «Це повинні бути наші однодумці, люди які прагнуть заробляти і при цьому пропонують покупцеві сервіс високого рівня», - коментує директор роздрібної мережі.

Важливо відзначити, що бренд VAISMANN був заснований в 1996 році в німецькому місті Аухсбург . Одяг цього виробника поєднує класичний крій з оригінальними аксесуарами і тканинами. . Бренд синтезує канони моди з невимушеним відступом від них, і дає можливість приміряти різні образи і ролі, в залежності від внутрішнього стану або вимоги обставин.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти