Ексклюзив від «Шахтар Трейдинг» для підприємців!

П'ятниця
07.02.2014
ТОВ «Шахтар Трейдинг» пропонує співпрацю містам-вболівальникам в рамках франчайзингу.
 

Футбол - це гра, яка налічує сотні мільйонів уболівальників в світі. Команда фанатів і вболівальників ФК «Шахтар» складає сотні тисяч осіб. І не тільки у Донецьку - рідному місті футбольного клубу. Шанувальники Шахтаря хочуть бути ближчими до команди, як на стадіоні, так і в повсягденному житті. Ми часто бачимо логотип «Шахтаря» на одязі, машинах, щоденниках, сувенірах, які везуть в інші регіони України. Таким чином, продаж фірмового одягу та атрибутики є цікавим і вигідним бізнесом.

«У липні 2013 року ми прийняли рішення розвивати новий напрямок: франчайзинг. Була розроблена партнерська програма, яка передбачає співпрацю з підприємцями, бажаючими організувати бізнес з продажу фан-продукції. При цьому, бізнес не вимагає великих вкладень. Наприклад, торгова площа для розміщення товару може складати всього лише від 10 до 20 кв. м, що дозволяє мінімізувати витрати. Зі свого боку ми надаємо підтримку в питаннях викладення товару, візуалізації, маркетингових акцій та багато іншого», - розповів Олександр Вишняков, Генеральний директор «Шахтар Трейдинг».

Насамперед, програма розрахована на міста, де проживає більша кількість вболівальників ФК «Шахтар»: Маріуполь, Луганськ, Краматорськ, Бердянськ, Горлівка. «В перспективі у нас - просування франшизи і в інші регіони країни. Надалі ми плануємо співпрацювати з монопольними представниками у великих містах», - зазначив Олександр Вишняков.

Luciano Carvari

Франчайзингова пропозиція ТОВ «Шахтар Трейдинг» - це можливість побудувати успішний бізнес з невеликими початковими інвестиціями і швидким терміном їх повернення. Мінімальні вкладення для запуску проекту складають від 10 000 до 25 000 грн. Крім того, бути частиною команди "Шахтар" - це престижно і почесно.

Довідка про компанію

Компанія «Шахтар Трейдинг» є офіційним дистриб'ютором фірмової продукції ФК «Шахтар» (м. Донецьк) з 2009 року. У мережі магазинів представлена ​​спеціальна колекція компанії Nike з логотипом ФК «Шахтар», а також спортивний одяг. Це ігрова(домашня і гостьова), тренувальна та виїзна форми, зимові та осінні куртки, взуття, бутси, ексклюзивна колекція футбольних м'ячів, рукавички, щитки та сумки. Асортимент сувенірної продукції налічує близько 160 видів атрибутики. Є напрямок VIP -сувенірів, а також продукція для наймолодших уболівальників: дитячі костюмчики, іграшки, тощо. На даний момент компанія налічує чотири фірмових магазини в м. Донецьк та два магазина-партнера в Донецькій області.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується