05.08.2013

Cipo&Baxx виходить з кутка

Європейський бренд, який шукає франчайзі в Україні, змінює стратегію розвитку мережі

Починати з "корнера", а якщо бренд "піде" - відкривати магазини, - такою є стратегія компанії Yilba Tekstil, яка розвиває франчайзингову мережу Cipo&Baxx. Останнім часом багато фірмових магазинів повномасштабного формату відкрилося у польських містах. "Ми постійно шукаємо нових партнерів, які розвиватимуть торговельну марку Cipo&Baxx в інших містах, - роповідає Агнєшка Целік, керівник компанії Yilba Tekstil. - Також поступово ми плануємо переформатовувати вже існуючі "корнери" у повномасштабні магазини".

Cipo&Baxx, магазин одягу, яскравий одяг Фото Cipo&Baxx

В магазинах ТМ Cipo&Baxx можна знайти екстравагантні сорочки, джинси, куртки, взуття та аксесуари.

Одним з пріоритетів розвитку мережі Cipo&Baxx є вихід на ринок України. Для відкриття магазину торговельної марки в нашій державі необхідне приміщення загальною площею від 50 м2. Обсяг інвестицій залежить від розміру приміщення та визначається індивідуально. Ліцензійні збори та комісія з обороту не стягується.

Історія європейського бренду Cipo&Baxx розпочалася в 1996 році. На сьогодні магазини мережі яскравого одягу представлені у всіх країнах Європи, а також - у США та в Австралії. У Центральній та Східній Європі торговельна марка розвиває виключно партнерську мережу. Так, на території сусідньої Польщі, працює вже 42 франчайзингові точки.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank