07.11.2012

Slanovskiy: рука на пульсі ринку

Комп’ютеризація процесу виготовлення лекал на 30-40% пришвидшила виробництво весільних суконь

Мережа салонів весільних суконь під ТМ Slanovskiy охоплює нині 21 франчайзингову та 3 власних точки на території України, Росії, Великобританії, Італії та Казахстану. Розвиток бізнесу компанія передала в руки партнерам, тоді як сама сконцентрувалася на виробництві. Щоб оптимізувати виготовлення суконь, у Slanovskiy вирішили комп’ютеризувати цей процес. "Нове програмне забезпечення дозволяє видруковувати вже готові лекала. Це нововведення дозволило на 30-40% прискорити виробництво, покращити посадку та збільшити порядок в лекалах", - розповідає генеральний директор мережі Slanovskiy Олександр Яновський.

Slanovskiy, салон весільних суконь Фото Slanovskiy

Торговий дім Slanovskiy пропонує весільні сукні, весільні аксесуари, вечірні сукні та випускні

Однак, інновації торкнулися не лише процесу виготовлення суконь: нещодавно компанія вивела на ринок бюджетну лінію весільних суконь під ТМ Angela Medici. Новий бренд спеціально розроблявся італійським модельєром. Тепер шанувальниці салонів Slanovskiy можуть знайти для себе якісне весільне вбрання за помірну ціну.

Українська мережа Slanovskiy представлена салонами у Києві, Чернігові, Львові, Вінниці, Луцьку та Чернівцях. Протягом місяця відбудеться відкриття ще трьох партнерських точок. Нові магазини з’являться в Донецьку (Україна), Сочі та Омську (Росія). Значного успіху торговельна марка Slanovskiy досягнула в Казахстані. "Зараз в цій країні функціонують два салони Slanovskiy, - розповідає Олександр Яновський. - Наш прихід на цей ринок викликав посилення внутрішньої конкуренції. Адже ціна на весільну сукню не надто хорошої якості в Казахстані становить $ 3 тис., тоді як наші салони запропонували вироби високої якості середньою ціною в $ 1,5 тис. Ринок Казахстану є надзвичайно перспективним для нашого бренду".

Для того, щоб відкрити салон весільних суконь під ТМ Slanovskiy, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 40 тис. Франчайзер допускає відкриття магазину в торговельному центрі або окремому приміщенні, площею не менше 65 м2. Як показав досвід, бізнес окупається за термін до 1 року.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank