Вівторок
22.05.2012
В цьому році компанія відкриє 10 салонів весільних суконь та розробить новий бренд
 

В цьому році Slanovskiy має намір відкрити не менше 10 магазинів по франчайзингу. Як стверджує генеральний директор мережі Slanovskiy Олександр Яновський, більша частина відкриттів відбудеться в Україні та Росії. Разом з тим франчайзер презентує новий бренд, над яким вже працюють дизайнери Slanovskiy. "Бренди Торгового дому Slanovskiy належать до різних цінових сегментів. Так, сукню ТМ Selektion можна придбати за 3,5-5 тис. грн. Ціни на бренд, над яким працюємо сьогодні, коливатимуться в межах 6-9 тис. грн. Вартість ТМ Slanovskiy - від 8 тис. грн й вище", - розповідає Олександр Яновський. Торговий дім Slanovskiy регулярно поповнює колекції новими сукнями. На сьогодні в асортименті монобрендових магазинів - більше 300 весільних суконь. В цьому році компанія додасть до вечірньої колекції 80 суконь, а до трьох весільних - по 40.

Під ТМ Slanovskiy працює нині 30 салонів весільних суконь в Україні, Росії, Великобританії, Італії та Казахстані. Для розвитку мережі компанія використовує франчайзингову схему: 27 магазинів відкриті на партнерських умовах. "Зараз в пріоритеті лише франчайзингові салони. Ми хочемо сконцентруватися на виробництві, а тому не можемо "розпилюватися" на роздріб, - розповідає Олександр Яновський. - На сьогодні власні магазини працюють лише в Києві та Чернівцях. Вони дозволяють нам спостерігати за ситуацією на ринку, вдосконалювати концепцію продажів, визначати потреби покупців та популярність суконь".

Slanovskiy не лише відкриває монобрендові магазини, але й співпрацює з іншими салонами. Проте ця співпраця обмежена певними правилами. "Якщо в місті з'являється франчайзинговий магазин, ми одразу припиняємо співпрацю з таким салоном, - розповідає Олександр Яновський. - Проте часто буває так, що партнерські відносини переростають у франчайзингові: сукні Slanovskiy стають найбільш ходовими, і підприємець вирішує працювати лише з цим товаром".

Для того, щоб відкрити салон весільних суконь під ТМ Slanovskiy, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 40 тис. "Вклавши в проект досить незначну суму франчайзі отримує право ексклюзивного представництва Slanovskiy у своєму місті терміном на 5 років, - розповідає Олександр Яновський. - Крім того, сюди враховується вартість повного навчання майстерності продавати "дівочі мрії", а також - планування та допомога у веденні бізнесу. Компанія висилає на місце професіоналів, які за кілька днів приводять салон до ладу". Франчайзер допускає відкриття магазину в торговельному центрі або окремому приміщенні, площею не менше 65 м2. Як показав досвід, бізнес окупається за термін до 1 року.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується