22.05.2012

У Slanovskiy - більший вибір

В цьому році компанія відкриє 10 салонів весільних суконь та розробить новий бренд

В цьому році Slanovskiy має намір відкрити не менше 10 магазинів по франчайзингу. Як стверджує генеральний директор мережі Slanovskiy Олександр Яновський, більша частина відкриттів відбудеться в Україні та Росії. Разом з тим франчайзер презентує новий бренд, над яким вже працюють дизайнери Slanovskiy. "Бренди Торгового дому Slanovskiy належать до різних цінових сегментів. Так, сукню ТМ Selektion можна придбати за 3,5-5 тис. грн. Ціни на бренд, над яким працюємо сьогодні, коливатимуться в межах 6-9 тис. грн. Вартість ТМ Slanovskiy - від 8 тис. грн й вище", - розповідає Олександр Яновський. Торговий дім Slanovskiy регулярно поповнює колекції новими сукнями. На сьогодні в асортименті монобрендових магазинів - більше 300 весільних суконь. В цьому році компанія додасть до вечірньої колекції 80 суконь, а до трьох весільних - по 40.

Slanovskiy, салон весільних суконь Фото Slanovskiy

Торговий дім Slanovskiy пропонує весільні сукні, весільні аксесуари, вечірні сукні та випускні

Під ТМ Slanovskiy працює нині 30 салонів весільних суконь в Україні, Росії, Великобританії, Італії та Казахстані. Для розвитку мережі компанія використовує франчайзингову схему: 27 магазинів відкриті на партнерських умовах. "Зараз в пріоритеті лише франчайзингові салони. Ми хочемо сконцентруватися на виробництві, а тому не можемо "розпилюватися" на роздріб, - розповідає Олександр Яновський. - На сьогодні власні магазини працюють лише в Києві та Чернівцях. Вони дозволяють нам спостерігати за ситуацією на ринку, вдосконалювати концепцію продажів, визначати потреби покупців та популярність суконь".

Slanovskiy не лише відкриває монобрендові магазини, але й співпрацює з іншими салонами. Проте ця співпраця обмежена певними правилами. "Якщо в місті з'являється франчайзинговий магазин, ми одразу припиняємо співпрацю з таким салоном, - розповідає Олександр Яновський. - Проте часто буває так, що партнерські відносини переростають у франчайзингові: сукні Slanovskiy стають найбільш ходовими, і підприємець вирішує працювати лише з цим товаром".

Для того, щоб відкрити салон весільних суконь під ТМ Slanovskiy, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 40 тис. "Вклавши в проект досить незначну суму франчайзі отримує право ексклюзивного представництва Slanovskiy у своєму місті терміном на 5 років, - розповідає Олександр Яновський. - Крім того, сюди враховується вартість повного навчання майстерності продавати "дівочі мрії", а також - планування та допомога у веденні бізнесу. Компанія висилає на місце професіоналів, які за кілька днів приводять салон до ладу". Франчайзер допускає відкриття магазину в торговельному центрі або окремому приміщенні, площею не менше 65 м2. Як показав досвід, бізнес окупається за термін до 1 року.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank