31.08.2011

Як збільшити лояльність покупця до бренду

Розмова із директором Торговельного Дому "Жива" Єлизаветою Алфйоровою

Якими способами можна збільшити лояльність покупців до бренду?
Починаючи від масових акцій і реклами на всеукраїнському національному рівні, та закінчуючи простим персональним спілкуванням з людьми. Ми практикуємо персональне спілкування з кожним нашим клієнтом. Це і обдзвони, і смс-розсилки, і привітання зі святами. Найголовніше - увага до людини, а як вона буде виявлятися - вирішує вже сам власник магазину.

jhiva, франчайзинг, франшиза

Елизавета Алфйорова - директор Торговельного Дому "Жива"

Чи впливає візуальний образ магазину на здійснення покупки?

Так, звичайно. Інтер'єр і екстер'єр прямопропорційно впливають на здійснення покупки, але в цій справі головне не перегнути палицю. Існують різні цінові категорії магазинів і продукції. Їм відповідає певний стиль інтер'єру та екстер'єру. У деяких наших людей ще є таке уявлення, що гарний магазин - це обов'язково дорого. Тому, наприклад, ми свої магазини намагаємося зробити стильними, привабливими, але не підкреслювати якусь помпезність, вишуканість. Саме тому у нас досить просте оформлення магазинів. Тут важливо зберегти баланс між ціновою категорією самого товару і візуальним сприйняттям дороговизни магазину. Тобто не відлякати своїх покупців.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Як збільшити лояльність покупця до бренду

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank