Початок сезону - час для відкриття

Понеділок
10.01.2011
Про те, в які місяці купівельна активність споживачів підвищується, розповідає Тетяна Карлова, керуючий партнер ТОВ "Дизайнерський центр"
 

В які місяці в Україні найкращі показники продажів одягу?
Найкращими місяцями з продажу одягу за світовими стандартами вважається жовтень і квітень. У нашій країні в останні роки у зв'язку з економічними обставинами ця сезонність трохи збивається. Якщо в Європі початок сезону - це лютий, то у нас змістилося на березень. Багато європейських брендів завозять нову колекцію вже наприкінці січня, а дехто дає якісь речі вже в кінці грудня. Але у нашого покупця бажання купувати нову колекцію з'являється тільки в березні, коли цьому сприяють якісь зовнішні чинники, як, наприклад, погода.

Листопад, наприклад, в нашій країні - це дуже поганий місяць з продажів. Я, думаю, це пов'язано з тим, що все одно у нас досить низька купівельна спроможність. Наприклад, у тій же Європі відмінності з продажів по різних місяцях набагато менші, ніж у нас. В Україні люди купують максимальну кількість одягу в тому ж жовтні і вважають, що на зиму вони вже укомплектовані. Решта ж покупок відбуваються за принципом: "чогось не вистачає", "дуже похолодало". Тоді, як у Європі - "прийшло новеньке", "побачив - сподобалося", "збираюся на вечірку - нічого вдягти". Зовсім інші передумови здійснення покупки.

Магазин найкраще відкривати на початку сезону. Тоді виходить максимальна концентрація покупок, тому що саме в цей час дуже багато людей починають ходити, дивитися нові колекції та оновлювати гардероб. Якщо відкривати в середині сезону, то, відповідно, купівельна активність менше. В кінці сезону ти майже відразу йдеш в сезонний розпродаж і не встигаєш заробити - час продажу за роздрібною ціною дуже маленьке.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується