Органічний продукт - це, перш за все, його органічний спосіб виробництва. Тому, у сфері «органіки» центральне місце займає сільське господарство. Сьогодні виробники і підприємці зацікавлені у якості свого продукту, так як клієнт рано чи пізно визначить його натуральність. Якісний продукт призводить до все більшої кількості клієнтів, а значить і до зростання компанії. Про ринок органіки, та найголовніші аспекти, при запуску бізнесу у цій сфері, розповідає директор з розвитку компанії «Еко-Лавка» Олександр Петренко.
— Олександре, як Ви оцінюєте ринок органічної продукції України на сьогоднішній день (основних гравців, перспективи)?
— На українському ринку гравців небагато, так як сектор натуральної, органічної продукції знаходиться на початковій стадії розвитку. Це такі компанії, наприклад, як Еко-Лавка, Екород, ЕтноПродукт та ін., продукція яких сертифікована, як органічна. Ринок дуже молодий і маленький. Тому, що зарубіжні інвестори не хочуть вкладати в нього гроші через те, що на відміну від зарубіжних країн, у нашій, законодавчо органіка не регулюється і не заохочується. Тобто, якщо ти хочеш займатися органічною продукцією, то держава в цьому тобі не допомагає, більш того, ти маєш справу з бюрократією, яка заважає розвитку. На жаль, на даний момент не існує жодного закону, який допоміг би виробнику розвивати цей бізнес. Те, що сьогодні в Україні є ринок органічної продукції - виключно заслуга виробників і підприємців, які самі його і розвивають. Наскільки мені відомо, за кордоном сектор виробництва органічної продукції датується, тому якщо наша держава має намір його розвивати, то на першому етапі, хоча б перших 5 років, його потрібно датувати. Адже якраз на початковому розвитку йде налагодження усього виробництва, і земля протягом п'яти років не повинна нічим оброблятися.
— Якщо держава не допомагає, то, яким чином ринок розвивається?
— Навіть якщо немає допомоги, то це не означає, що немає бажаючих розвивати органічну галузь. Їх багато, і вони бачать у цьому напрямку величезну перспективу. Цей бізнес більш високорентабельний, ніж звичайне виробництво. Наприклад, на ті ж хімічні добрива витрачається дуже багато фінансів, а при виробництві органічної продукції вони не потрібні. Розвивати цей ринок хочеться, перш за все, з тієї причини, що Україна рано чи пізно стане тією країною, де люди будуть піклуватися про своє здоров'я. Бути здоровим - це у наш час тренд! Приємно відзначити, що сьогодні українські споживачі стали більш уважними до свого здоров'я: вони поважають себе, і прагнуть харчуватися та жити якісно. Ця тенденція народу і стимулює розвиток органічного сектора. Відповідно, органічний ринок буде розвиватися з допомогою держави або ж без неї.
— Скільки зусиль, інвестицій, знань потрібно підприємцю на початковому етапі розвитку?
— Якщо говорити безпосередньо про наш бізнес, то набагато простіше, якщо людина зовсім не має досвіду в цій сфері, тому, що не буде переносити його в наш проект. Це як нова сторінка, в якій можна написати все правильно. Майбутньому франчайзі потрібно повторити, дублювати наш досвід, і чим точніше він повторить, тим кращим буде результат його діяльності. Це 90% успіху. Звичайно ж важливо, щоб підприємець підтримував і пропагував філософію здорового способу життя. Щоб умів самоорганізувати себе, мав бажання працювати і розвиватися. У нього в усьому має бути системний підхід. Є така геніальна фраза: «Велика дисципліна - великі гроші, маленька дисципліна - маленькі гроші». Якщо людина береться за будь-яку справу, то повинна робити її краще за всіх, любити те, чим вона займається. У бізнесі є багато нюансів, підводних каменів, адже все в теорії не прорахуєш, тому важливо пробувати на практиці, вчитися, і приймати рішення на користь розвитку бізнесу. Що до інвестицій, то сьогодні для відкриття магазину натуральних продуктів необхідно володіти сумою від 150 до 180 тисяч гривень. Гроші вкладаються в обладнання, ремонт приміщення, закупівлю продуктів харчування, оформлення та отримання усіх документів та ін.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...