23.11.2015

Українські еко-продукти якісніші за європейські

Мережа магазинів “Еко-Лавка” дослідила польський ринок та поділилась цікавими висновками.

Компанія “Ай Еко Трейд”, що розвиває в Україні мережу магазинів органічних продуктів "Еко-Лавка", має намір вийти на міжнародний ринок. Однією з перших в списку запланованих країн стала Польща. “Тиждень тому ми відвідали Польщу та ознайомилися з особливостями ринку франчайзингу в цій країні. Ринок сусідньої Польщі не такий динамічний, як наш, адже працювати за франчайзинговою схемою компанії там почали набагато раніше, і на сьогодні вже близько 1000 учасників ринку продають свою франшизу, - розповідає директор з розвитку мережі “Еко-Лавка” Олександр Петренко. 

Однак мене дуже приємно вразив той факт, що продукція українського виробника, особливо та, що спрямована на якість, знаходиться на значно вищому рівні, ніж польська. Рівень наших виробників достатньо високий, і це дуже радує. Завдяки цій поїздці ми ствердились в розумінні того, що хочемо відкриватися в Польщі та інших країнах, і зараз активно працюємо в цьому напрямку”.

мега-лавка Фото ЖК "София" от Мартынова

"Мега-Лавка" працює в форматі самообслуговування. В асортименті тепер також свіжі овочі, якісне вино, та інші супутні товари. Всього в мінімаркеті представлено більше 100 виробників.

Паралельно з освоєнням міжнародного ринку, “Еко-Лавка” невпинно розширює українську мережу. На сьогодні на території нашої країни працює 76 магазинів, 74 з яких - це магазини “Еко-Лавка”, а ще 2 - мінімаркети “Мега-Лавка”. “Мега-Лавка” є розширеним форматом “Еко-Лавки” та передбачає самообслуговування відвідувачів. Однак тут також працюють консультанти, які можуть підказати покупцеві у виборі продукції.

“Також асортимент “Мега-Лавки” доповнився свіжими овочами та якісним вином. Важливо те, що в магазинах нового формату представлені не лише ті продукти, які можна купити в “Еко-Лавці”, але й інші, доповнюючі товари, які можна придбати у звичайних магазинах. Завдяки цьому покупцеві не потрібно заходити в два різних магазини. Адже все, що треба, вже є у нас”, - стверджує Олександр Петренко.

В Україні зараз спостерігається зростання ринку екологічних продуктів. Люди все більше усвідомлюють, що необхідно контролювати те, що вони їдять. “Кількість покупців мережі магазинів “Еко-Лавка” з початку року зросла на 15-20%. Також збільшилася вартість середнього чеку. Це зумовлено, зокрема, розширенням асортименту товарів та подорожчанням самої продукції у зв'язку з девальваційними процесами в українській економіці, - пояснює Олександр Петренко. - Мережа “Еко-Лавка” орієнтується на вітчизняного виробника. Ми забезпечуємо свої магазини якісним товаром, виробленим в Україні, в чому є подвійна вигода. Адже ті компанії, які зробили ставку на імпортну продукцію, сьогодні зіткнулися з серйозними проблемами у зв'язку з її значним подорожчанням”.

Якщо вас зацікавила філософія мережі "Еко-Лавка", ви можете стати частиною бренду здорового харчування, розпочавши співпрацю за схемою франчайзингу. Для запуску бізнесу знадобиться 260-360 тисяч гривень. Паушальний внесок становить 50 тисяч гривень, а роялті - 3% від обороту магазину. Інвестовані кошти, згідно досвіду франчайзера, окупаються за 6-18 місяців.

 

Авт. Т.Малиняк

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Українські еко-продукти якісніші за європейські

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 289 теми, 1164 коментарі, 273 учасникі

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank