Українські еко-продукти якісніші за європейські

Понеділок
23.11.2015
Мережа магазинів “Еко-Лавка” дослідила польський ринок та поділилась цікавими висновками.
 

Компанія “Ай Еко Трейд”, що розвиває в Україні мережу магазинів органічних продуктів "Еко-Лавка", має намір вийти на міжнародний ринок. Однією з перших в списку запланованих країн стала Польща. “Тиждень тому ми відвідали Польщу та ознайомилися з особливостями ринку франчайзингу в цій країні. Ринок сусідньої Польщі не такий динамічний, як наш, адже працювати за франчайзинговою схемою компанії там почали набагато раніше, і на сьогодні вже близько 1000 учасників ринку продають свою франшизу, - розповідає директор з розвитку мережі “Еко-Лавка” Олександр Петренко. 

Однак мене дуже приємно вразив той факт, що продукція українського виробника, особливо та, що спрямована на якість, знаходиться на значно вищому рівні, ніж польська. Рівень наших виробників достатньо високий, і це дуже радує. Завдяки цій поїздці ми ствердились в розумінні того, що хочемо відкриватися в Польщі та інших країнах, і зараз активно працюємо в цьому напрямку”.

Паралельно з освоєнням міжнародного ринку, “Еко-Лавка” невпинно розширює українську мережу. На сьогодні на території нашої країни працює 76 магазинів, 74 з яких - це магазини “Еко-Лавка”, а ще 2 - мінімаркети “Мега-Лавка”. “Мега-Лавка” є розширеним форматом “Еко-Лавки” та передбачає самообслуговування відвідувачів. Однак тут також працюють консультанти, які можуть підказати покупцеві у виборі продукції.

“Також асортимент “Мега-Лавки” доповнився свіжими овочами та якісним вином. Важливо те, що в магазинах нового формату представлені не лише ті продукти, які можна купити в “Еко-Лавці”, але й інші, доповнюючі товари, які можна придбати у звичайних магазинах. Завдяки цьому покупцеві не потрібно заходити в два різних магазини. Адже все, що треба, вже є у нас”, - стверджує Олександр Петренко.

В Україні зараз спостерігається зростання ринку екологічних продуктів. Люди все більше усвідомлюють, що необхідно контролювати те, що вони їдять. “Кількість покупців мережі магазинів “Еко-Лавка” з початку року зросла на 15-20%. Також збільшилася вартість середнього чеку. Це зумовлено, зокрема, розширенням асортименту товарів та подорожчанням самої продукції у зв'язку з девальваційними процесами в українській економіці, - пояснює Олександр Петренко. - Мережа “Еко-Лавка” орієнтується на вітчизняного виробника. Ми забезпечуємо свої магазини якісним товаром, виробленим в Україні, в чому є подвійна вигода. Адже ті компанії, які зробили ставку на імпортну продукцію, сьогодні зіткнулися з серйозними проблемами у зв'язку з її значним подорожчанням”.

Якщо вас зацікавила філософія мережі "Еко-Лавка", ви можете стати частиною бренду здорового харчування, розпочавши співпрацю за схемою франчайзингу. Для запуску бізнесу знадобиться 260-360 тисяч гривень. Паушальний внесок становить 50 тисяч гривень, а роялті - 3% від обороту магазину. Інвестовані кошти, згідно досвіду франчайзера, окупаються за 6-18 місяців.

 

Авт. Т.Малиняк


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва