21.05.2015

Відкрито 60-ту «Еко-лавку»!

Компанія націлена покрити Україну та вийти на міжнародний ринок

Ринок екологічної продукції в Україні користується попитом, і незважаючи ні на які економічні складнощі, развиваеться. Усередно займається розвитком мережі компанія «Еко-лавка», яка на ринку з 2011 року, покращуючи якість роботи, розширюючи асортимент продукції і збільшуючи кількість магазинів. Відбулося багато відкриттів по всій Україні і на даний момент в арсеналі мережі - 60 магазинів.

Эко-лавка Фото Эко-лавки

В асортимент магазинів «Еко-лавка» входять натуральні, екологічні продукти харчування, вирощені і вироблені на фермерських господарствах без застосування агрохімії, ГМО, гормонів росту та харчових добавок. Уся продукція має необхідні ветеринарні, сан-епідем висновки та довідки. Для відкриття магазину «Еко-лавка» франчайзі необхідно внести паушальний внесок 50 тис. грн.

«2015 рік почався для нас досить активно. У цілому ринок досить живий і адекватний, не дивлячись на обстановку в країні, але звичайно ж, ми сподіваємося на її стабілізацію і поліпшення. Компанія цього року орієнтована на глобальний розвиток по франчайзингу. Нещодавно 60-й торговий партнерський об'єкт було відкрито в Одесі, де він є четвертим. Також вже 2 франчайзингових магазини працює у Харкові, 3 партнерських об'єкти - у Вінниці, а в Дніпропетровську на початку червня відкривається третій новий франчайзинговий магазин. Також у червні планується відкриття 2 магазинів в Запоріжжі», - ділиться хорошими новинами Олександ Петренко, директор з розвитку мережі «Еко-Лавка».

У планах компанії «Еко-лавка» відвідати всесвітньо відому франчайзингову виставку «International Franchise Expo 2015», яка відбудеться у червні в Нью-Йорку. А в 2016-му році, після ретельного дослідження і вивчення, вийти на міжнародний ринок. Компанію цікавить Прибалтика, Польща, Грузія та ін. европейські країни.

«Цього року компанією було запущено кілька цікавих систем, ноу-хау, які приносять свої плоди. Так як наші товари середнього цінового сегменту, можливо, тому у нас все йде досить добре. Наші власні продукти користуються попитом. Також ми активно працюємо над тим, щоб у магазинах «Еко-Лавка» продукція була виключно вітчизняного виробництва. Незабаром плануємо запустити лінію хімііі під брендом «Еко». А також плануємо відкрити найближчим часом великий магазин ТМ «Еко-Лавка» у Києві. Подивимося, як він буде працювати, і якщо все добре піде, то будемо розвивати такий формат магазину за франчайзинговою схемою», - розповідає Александ Петренко.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank