Четвер
21.05.2015
Компанія націлена покрити Україну та вийти на міжнародний ринок
 

Ринок екологічної продукції в Україні користується попитом, і незважаючи ні на які економічні складнощі, развиваеться. Усередно займається розвитком мережі компанія «Еко-лавка», яка на ринку з 2011 року, покращуючи якість роботи, розширюючи асортимент продукції і збільшуючи кількість магазинів. Відбулося багато відкриттів по всій Україні і на даний момент в арсеналі мережі - 60 магазинів.

«2015 рік почався для нас досить активно. У цілому ринок досить живий і адекватний, не дивлячись на обстановку в країні, але звичайно ж, ми сподіваємося на її стабілізацію і поліпшення. Компанія цього року орієнтована на глобальний розвиток по франчайзингу. Нещодавно 60-й торговий партнерський об'єкт було відкрито в Одесі, де він є четвертим. Також вже 2 франчайзингових магазини працює у Харкові, 3 партнерських об'єкти - у Вінниці, а в Дніпропетровську на початку червня відкривається третій новий франчайзинговий магазин. Також у червні планується відкриття 2 магазинів в Запоріжжі», - ділиться хорошими новинами Олександ Петренко, директор з розвитку мережі «Еко-Лавка».

У планах компанії «Еко-лавка» відвідати всесвітньо відому франчайзингову виставку «International Franchise Expo 2015», яка відбудеться у червні в Нью-Йорку. А в 2016-му році, після ретельного дослідження і вивчення, вийти на міжнародний ринок. Компанію цікавить Прибалтика, Польща, Грузія та ін. европейські країни.

«Цього року компанією було запущено кілька цікавих систем, ноу-хау, які приносять свої плоди. Так як наші товари середнього цінового сегменту, можливо, тому у нас все йде досить добре. Наші власні продукти користуються попитом. Також ми активно працюємо над тим, щоб у магазинах «Еко-Лавка» продукція була виключно вітчизняного виробництва. Незабаром плануємо запустити лінію хімііі під брендом «Еко». А також плануємо відкрити найближчим часом великий магазин ТМ «Еко-Лавка» у Києві. Подивимося, як він буде працювати, і якщо все добре піде, то будемо розвивати такий формат магазину за франчайзинговою схемою», - розповідає Александ Петренко.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Бізнес на селі: норкова ферма /13.03.2012

Наскільки прибутковим є виробництво хутра в Україні?

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу