Субота
16.05.2015
Metro Group дає більше підприємницької свободи підрозділам для більш динамічного розвитку компанії
 

Починаючи з 1 липня, METRO Cash & Carry, підрозділ Metro AG, надасть своїм 26 дочірнім компаніям більше підприємницької свободи, для чого компанія й адаптувала свою організаційну структуру. За інформацією прес-служби компанії, регіональному менеджменту буде надана велика відповідальність за операційні функції, а головний офіс продовжить змінювати свою управлінську структуру: на місце правління МЕТРО Кеш & Carry з дев'яти осіб, незабаром прийде команда з 10 операційних партнерів, кожен з яких буде контролювати від двох до трьох країн, так що їх робота буде сфокусована більш чітко на відповідних клієнтах та локальному попиті. Нова організаційна структура буде поступово впроваджуватися з липня 2015 року.

Також Metro Group опублікувала фінансовий звіт за перше півріччя 2014/2015 фінансового року. Продажі склали 32,67 млрд. євро, в порівнянні з 33 млрдами за той же період попереднього року. У Східній Європі продажі знизилися порівняно з першою половиною 2013/2014 року на цілих 11,9 відсотка. - З 7,78 до 6,8 млрд. В одній тільки Німеччині, обсяг продажів компанії склав 13,62 млн євро, в порівнянні з 13,5 у першому півріччі 2013/2014 фінансового року. 
Дещо знизилася EBITDA  (з 1586 до 1504 млрд євро) і EBIT (з 1,033 до 984 млн євро). І у MetroCash & Carry, і у MediaSaturn знизилися показники зіставних продажів у євро. У MetroCash & Carry обсяг продажів досяг 14,9 млрд євро (15,4 в 2013/14 фінансовому році). Зниження склало близько 3,1 відсотки. У місцевій валюті продажі виросли на 0,6 відсотка, а зіставні продажі виросли на 1,2 відсотка. У Східній Європі продажі склали 5,2 млрд євро (зниження на 10,9 відсотка в євро і збільшення на 3,7 відсотка в місцевій валюті). 


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти