«СОНАТА» є на Півдні країни!  

Понеділок
16.02.2015
Заплановано нові відкриття, а на виставці франчайзингу компанія проведе акцію для партнерів
 

5-го лютого в Одесі було відкрито франчайзингову філію ПП «СОНАТА». Це перший філіал мережі не тільки в Одесі, але й на Півдні України, і до його відкриття компанія готувалася дуже ретельно.

«Директором одеського офісу став наш партнер з Херсону, який переїхав на ПМЖ до Одеси. І, як виявилося, не уявляв собі життя без «СОНАТИ», тому перевіз з собою і бізнес. А так як Одеса - це місто з великими можливостями, то ми прийняли рішення на базі цього франчайзингового офісу відкрити філію. Це є доказом того, що з нами можна рости, тому що відкриття філії - це отримання копії усіх ліцензій, які є у ЦО. Такі можливості ми можемо запропонувати перевіреним партнерам, які на практиці показали серйозний підхід до бізнесу, і, в яких ми бачимо великий потенціал», - розповідає Вікторія Коваль, заступник директора з розвитку мережі.

Навіть у часи економічної турбулентності в країні, компанія «СОНАТА» постійно рухається вперед. Цілі компанії на 2015 рік - це розвиток мережі, зміцнення позицій на ринку. Широкий перелік послуг дозволяє "СОНАТІ" впевнено «стояти на ногах». Також очікуються нові проекти з працевлаштування за кордоном, у тому числі і в Європі. Крім власних та франчайзингових відкриттів, запускаються програми лояльності, акції для клієнтів і партнерів. «Ми намагаємося крок за кроком рости і розвиватися. У Києві в 20-х числах лютого відкриваються 2 власних офіси «СОНАТА», а в перших числах березня - третій, теж власний, і теж у столиці»- ділиться Вікторія Коваль.

чоловік з фазанами

Нагадаємо, що для відкриття агентства СА «СОНАТА» потрібні інвестиції: $3000 - $10000, паушальний внесок від 500 до $ 1000.

У той же час «СОНАТА» опрацьовує запити від потенційних франчайзі. Та активно готується до виставки «Франчайзинг 2015», на яку йде з оновленою франшизою - вона буде доповнена майстер-франшизою. Для відвідувачів франчайзингової виставки на стенді компанії будуть розігруватися призи, а для партнерів фахівці компанії підготували акцію для вступу в мережу. «А ще ми готуємося до Міжнародної туристичної виставки «UITT», та до запуску програм лояльності для клієнтів, тому роботи маємо дуже багато», - підбила підсумки Вікторія Коваль.

Пропозиція партнерства від «Соната» - це бізнес з низьким рівнем ризиків, так як партнеру не потрібно вкладати гроші в товари або ризикувати терміном придатності, не потрібно використовувати склади тощо. Офіс, оргтехніку та напрацьований досвід завжди можна використовувати в будь-якій галузі. У часи спаду туристичного потоку франчайзі підтримують додаткові послуги, які завжди користуються попитом - оформлення віз, працевлаштування за кордоном, програми міжнародного студентського обміну.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти