30.01.2015

BABYART зростає та радує!

Компанія стрімко розвивається та посилено працює над якістю мережі

На початку 2015-го року вже відкрито магазини ТМ BABYART в Умані та Бердянську, а також два в Тернополі. На березень заплановані два відкриття у Києві, і найближчим часом почнуть роботу два торгових об'єкти в Борисполі. «Також плануємо відкриття у Луцьку, але поки виникають труднощі з підбором локації. Зазвичай франчайзі відправляє нам відео і фотографії, а ми вивчаємо територію, і якщо бачимо, що місце хороше, то просимо вислати нам більш докладні дані про нього, а якщо ні, то партнер шукає інше. Зараз відкриття йде за відкриттям, тому ми уважно стежимо за якісним розвитком мережі: спостерігаємо за роботою продавців, навчаємо їх, консультуємо щодо якості продукції, обговорюємо товар, також скурпульозно звіряємо всі рахунки по магазину та інше», - розповідає Віталій Мякінін, генеральний директор мережі магазинів дитячого дизайнерського одягу Baby Art.

BABYART Фото BABYART

Щоб стати частиною команди BABYART, підприємцю потрібні інвестиції у розмірі 15 тисяч грн, плюс обладнання та оренда приміщення.

«Якщо відкривати подібний бізнес самостійно, то інвестиції складуть від 100-150 тисяч грн. А ми даємо підприємцю хороші умови для роботи під відомою торговою маркою і якісну продукцію власного виробництва, ділимося напрацьованим досвідом у цій сфері. У нас гнучкі умови співпраці. Наприклад, якщо франчайзі відкрив магазин, завіз товар на 40-60 тисяч грн. і щось не продається, то його можна повернути та взяти інший. Це виключає наявність неліквіду в магазині. Тобто партнеру не потрібно вкладати свої фінанси в товар», - продовжує Віталій Мякінін.

Щотижня асортимент продукції BABYART оновлюється, а з настанням нового сезону, наприклад, зимова колекція замінюється весняною. Також франчайзі має можливість продавати 15-20% іншої продукції (іграшки, шапки, колготки та ін.). «Даний бізнес може бути як стартапом для бізнесмена, так і доповненням або підтримкою уже існуючого. Наприклад, у підприємця з Тернополя два магазини дитячих іграшок були збитковими, і він шукав вихід із ситуації. Дізнавшись про BABYART і зацікавившись пропозицією, придбав франшизу, виділив 20 м.кв. для дитячого одягу, змінив вивіску магазину, і на початковому етапі роботи одразу вийшов в плюс», - ділиться Віталій Мякінін.

Команда BABYART постійно працює над удосконаленням усієї мережі та продукції. «Ми набираємося досвіду у західних виробників дитячого одягу. Вивчаємо нові тканини. Зараз ведемо переговори про взаємоспівробітництво з польськими виробниками полотна. Навчаємо персонал мережі правильному сервісу на торгових об'єктах. Плануємо виходити на європейський ринок і на даний момент вивчаємо його. На мій погляд, для Європи, де вік деяких компаній налічує більше 100 років, ми маємо ще недостатньо досвіду. Нам потрібен час. Навесні плануємо вводити у виробництво німецькі в'язальні верстати, і вже до осені запустити в продаж в'язані вироби», - підсумував Віталій Мякінін.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank