П'ятниця
30.01.2015
Компанія стрімко розвивається та посилено працює над якістю мережі
 

На початку 2015-го року вже відкрито магазини ТМ BABYART в Умані та Бердянську, а також два в Тернополі. На березень заплановані два відкриття у Києві, і найближчим часом почнуть роботу два торгових об'єкти в Борисполі. «Також плануємо відкриття у Луцьку, але поки виникають труднощі з підбором локації. Зазвичай франчайзі відправляє нам відео і фотографії, а ми вивчаємо територію, і якщо бачимо, що місце хороше, то просимо вислати нам більш докладні дані про нього, а якщо ні, то партнер шукає інше. Зараз відкриття йде за відкриттям, тому ми уважно стежимо за якісним розвитком мережі: спостерігаємо за роботою продавців, навчаємо їх, консультуємо щодо якості продукції, обговорюємо товар, також скурпульозно звіряємо всі рахунки по магазину та інше», - розповідає Віталій Мякінін, генеральний директор мережі магазинів дитячого дизайнерського одягу Baby Art.

«Якщо відкривати подібний бізнес самостійно, то інвестиції складуть від 100-150 тисяч грн. А ми даємо підприємцю хороші умови для роботи під відомою торговою маркою і якісну продукцію власного виробництва, ділимося напрацьованим досвідом у цій сфері. У нас гнучкі умови співпраці. Наприклад, якщо франчайзі відкрив магазин, завіз товар на 40-60 тисяч грн. і щось не продається, то його можна повернути та взяти інший. Це виключає наявність неліквіду в магазині. Тобто партнеру не потрібно вкладати свої фінанси в товар», - продовжує Віталій Мякінін.

Щотижня асортимент продукції BABYART оновлюється, а з настанням нового сезону, наприклад, зимова колекція замінюється весняною. Також франчайзі має можливість продавати 15-20% іншої продукції (іграшки, шапки, колготки та ін.). «Даний бізнес може бути як стартапом для бізнесмена, так і доповненням або підтримкою уже існуючого. Наприклад, у підприємця з Тернополя два магазини дитячих іграшок були збитковими, і він шукав вихід із ситуації. Дізнавшись про BABYART і зацікавившись пропозицією, придбав франшизу, виділив 20 м.кв. для дитячого одягу, змінив вивіску магазину, і на початковому етапі роботи одразу вийшов в плюс», - ділиться Віталій Мякінін.

Команда BABYART постійно працює над удосконаленням усієї мережі та продукції. «Ми набираємося досвіду у західних виробників дитячого одягу. Вивчаємо нові тканини. Зараз ведемо переговори про взаємоспівробітництво з польськими виробниками полотна. Навчаємо персонал мережі правильному сервісу на торгових об'єктах. Плануємо виходити на європейський ринок і на даний момент вивчаємо його. На мій погляд, для Європи, де вік деяких компаній налічує більше 100 років, ми маємо ще недостатньо досвіду. Нам потрібен час. Навесні плануємо вводити у виробництво німецькі в'язальні верстати, і вже до осені запустити в продаж в'язані вироби», - підсумував Віталій Мякінін.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти