10.10.2014

Революційний настрій TPG

Компанія націлена на активний розвиток по франчайзингу, та запускає інтерактивний проект

Travel Professional Group у рамках збільшення франчайзингової мережі дає можливість стати франчайзі компанії за одну гривню. Це значить відсутність вхідного квитка у франчайзинг, і щомісячного роялті. "Відсутність плати за франшизу пояснюється тим, що ми є туристичним оператором, і наша зацікавленість у максимальних продажах наших турів. Ми відкриті партнерам, які знатимуть наш продукт і будуть продавати його на ринку. Так як ми активно розвиваємося за франчайзинговою схемою, то в першу чергу шукаємо франчайзі в містах-мільйонниках, таких як Львів, Харків, Запоріжжя та інших, де ще немає наших представництв", - поділився Кирил Янов, керівник відділу франчайзингу Travel Professional Group. 

Travel Professional Group Фото Travel Professional Group

TPG співпрацює з такими авіакомпаніями, як Air France, Lufthansa, Austrian Airlines, SAS, Baltic Airlines, KLM, Delta, MAU, Transaero, Аерофлот та інші.

Компанія зацікавлена ​​в партнерах, які готові тісно співпрацювати, спільно розвиватися і інвестувати в туризм. Важливо, щоб майбутні франчайзі добре знали продукти компанії, та могли продавати їх і заповнювати блок-місця. Якщо мова йде про турагентства, які вже працюють на ринку, то основна вимога: розуміння клієнтом, що він знаходиться у Travel Professional Group. Обмежень у придбанні продуктів інших туркомпаній немає, але преорітетом, звичайно, є продукти і напрямки TPG. Відсутні щомісячні плани і звіти з продажів, але важливі віддача від виконаної роботи та обороти продажів. 

"До нашого франчайзі у нас ексклюзивний підхід: ми підключаємо до нього куратора, який його веде і допомагає вирішувати складні і конфліктні ситуації, підтримує і допомагає підвищити професіоналізм команди. Також для наших майбутніх партнерів ми пропонуємо безкоштовні юридичні та бухгалтерські консультації. Якщо мова йде про київських франчайзі, то є доступ до call центру, що забезпечить до 30 дзвінків від потенційних клієнтів на місяць. Ми завжди йдемо назустріч і намагаємося створити максимально лояльні умови роботи ", - підкреслив Кирил Янов. 

На даний момент у розробці Travel Professional Group знаходиться інтерактивний проект, який протягом двох місяців компанія планує запустити в роботу, щоб підвищити ефективність усієї мережі. Тепер кожен менеджер може пройти тестування на знання продуктів, напрямків компанії. Для керівника це допомога в підборі хороших фахівців. "Аналога подібного продукту в Україні ще немає. Цей проект допоможе швидко впровадити бізнес модель TPG по всій мережі. Наші партнери зможуть протестувати себе і своїх менеджерів. За допомогою сучасних інтерактивних рішень ми можемо покращити професіоналізм персоналу компанії", - сказав на завершення Кирил Янов. 


 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank