П'ятниця
10.10.2014
Компанія націлена на активний розвиток по франчайзингу, та запускає інтерактивний проект
 

Travel Professional Group у рамках збільшення франчайзингової мережі дає можливість стати франчайзі компанії за одну гривню. Це значить відсутність вхідного квитка у франчайзинг, і щомісячного роялті. "Відсутність плати за франшизу пояснюється тим, що ми є туристичним оператором, і наша зацікавленість у максимальних продажах наших турів. Ми відкриті партнерам, які знатимуть наш продукт і будуть продавати його на ринку. Так як ми активно розвиваємося за франчайзинговою схемою, то в першу чергу шукаємо франчайзі в містах-мільйонниках, таких як Львів, Харків, Запоріжжя та інших, де ще немає наших представництв", - поділився Кирил Янов, керівник відділу франчайзингу Travel Professional Group. 

Компанія зацікавлена ​​в партнерах, які готові тісно співпрацювати, спільно розвиватися і інвестувати в туризм. Важливо, щоб майбутні франчайзі добре знали продукти компанії, та могли продавати їх і заповнювати блок-місця. Якщо мова йде про турагентства, які вже працюють на ринку, то основна вимога: розуміння клієнтом, що він знаходиться у Travel Professional Group. Обмежень у придбанні продуктів інших туркомпаній немає, але преорітетом, звичайно, є продукти і напрямки TPG. Відсутні щомісячні плани і звіти з продажів, але важливі віддача від виконаної роботи та обороти продажів. 

"До нашого франчайзі у нас ексклюзивний підхід: ми підключаємо до нього куратора, який його веде і допомагає вирішувати складні і конфліктні ситуації, підтримує і допомагає підвищити професіоналізм команди. Також для наших майбутніх партнерів ми пропонуємо безкоштовні юридичні та бухгалтерські консультації. Якщо мова йде про київських франчайзі, то є доступ до call центру, що забезпечить до 30 дзвінків від потенційних клієнтів на місяць. Ми завжди йдемо назустріч і намагаємося створити максимально лояльні умови роботи ", - підкреслив Кирил Янов. 

На даний момент у розробці Travel Professional Group знаходиться інтерактивний проект, який протягом двох місяців компанія планує запустити в роботу, щоб підвищити ефективність усієї мережі. Тепер кожен менеджер може пройти тестування на знання продуктів, напрямків компанії. Для керівника це допомога в підборі хороших фахівців. "Аналога подібного продукту в Україні ще немає. Цей проект допоможе швидко впровадити бізнес модель TPG по всій мережі. Наші партнери зможуть протестувати себе і своїх менеджерів. За допомогою сучасних інтерактивних рішень ми можемо покращити професіоналізм персоналу компанії", - сказав на завершення Кирил Янов. 


 


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується