Понеділок
14.10.2013
Київ на 8-му місці серед найбільших міст Східної Європи по забезпеченню торговими площами.
 

«Київ відстає від співставних столиць країн Східної Європи, де в середньому на 1 тисячу жителів припадає 500-600 кв. м. торгових площ», - повідомив керівник департаменту стратегічного консалтингу компанії «UTG» Віктор Оборський. Він зазначив, що в Києві існує як мінімум двократний «запас міцності» щодо межі насиченості торговельними площами. Показник забезпеченості якими становив на середину року 285 кв.м на 1 тис. жителів. Це відповідає рівню Донецька. Але все ж менше, ніж в Одесі (310 кв.м /1 тис.чол.), Харкові (315 кв.м /1 тис.чол.) та Дніпропетровську (377 кв.м /1 тис.чол).

Лідирує в списку Хорватія. Москва ж, у свою чергу, б'є рекорди із будівництва торгових площ, але все одно відстає по забезпеченню ними населення. За даними експертів, 85% від усіх споруджуваних наразі у Східній Європі торгових площ припадає на частину Москви, Санкт-Петербурга та Києва. Темпи будівництва тут на 45% вищі за минулорічні, - повідомляє РБК daily.

У цей же час у Варшаві, Бухаресті, Празі, Загребі, Белграді, Будапешті і Братиславі частка споруджуваних площ незначна. У сумі вона складає всього 6,8%. Місцеві ринки знаходяться на порозі насичення. Згідно з даними Collers, за рівнем площ традиційних торгових центрів на душу населення лідирує Загреб з показником 789 кв. м на 1 тис. чол., на другому місці - Братислава (708 кв.м.), на третьому - Прага (655 кв.м.). Найнижчі показники у Москви (273 кв.м.) та Белграда (187 кв.м.).


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

популярне на форумі

Секрети успішності магазину одягу

Вот интересная статья о том, как можно открыть свой магазин нижнего белья...

3 коментар
остання 17.04.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

1 коментар
остання 02.04.2018
Секрети успішності магазину одягу

Ось інтернет магазин іспанської взуття https://elegante.com.ua/ там дуже гарне та елегантне взуття, а...

3 коментар
остання 03.01.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017
METRO: франчайзинг в Україні

Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую

5 коментар
остання 08.12.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Обратились в клинику 22 сентября. За день до этого мой кот вдруг стал каким-то слабым, припадал на...

27 коментар
остання 26.09.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

20.05.2016 ветеринар клиники Алден-вет Татьяна Федоровна Ковченко назначила моему коту уколы. После...

27 коментар
остання 25.05.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Алден-Вет, клиника на Виноградаре у вас оставляет желать лучшего. Приехали по старой памяти в...

27 коментар
остання 04.02.2016