Перекресток Экспресс змінює обличчя

Субота
01.06.2013
В Україні компанія лише планує впровадити цей формат, тоді як в Росії - оновлює та доповнює його концепцію
 

X5 Retail Group запустила перший магазин ТМ "Перекресток Экспресс" в оновленому форматі у Москві. Головною особливістю цієї точки стало те, що на її території розташовується пекарня "Наш Хлеб", яка працює по міжнародній франшизі Le Pain Quotidien. Об'єкт розташовується на торговельній площі 250 м2 та, вперше в історії мережі, пропонує покупцям великий асортимент продукції food-to-go. Мова йде про супи, каші, салати, м'ясні страви, млинці, будерброти тощо.

Натомість в Україні рітейлер лише впроваджує цей формат. Перший український "Перекресток Экспресс" мав відкритися ще в квітні, проте час відкриття був перенесений. Формат "Перекресток Экспресс" компанія вважає найбільш придатним для вітчизняного ринку.

Вихід Х5 Retail Group на український ринок відбувся в 2004 році. Проте через 4 роки директор компанії Лев Хасіс оголосив, що компанія припиняє активний розвиток мережі в нашій державі. На початку 2012 року рітейлер знову заявив про свою готовність розширювати українську мережу. Однак під ТМ "Перекресток" й досі функціонує 12 магазинів в Києві та Київській області.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти