22.04.2013

Пан Каштан нагодує новими ласощами

Додаткова продукція лише з’явилася, але вже займає 30% від усіх продажів

Асортимент торговельних точок франчайзера "Пан Каштан" поповнився новими каштановими пропозиціями. "В меню з’явилися цукерки з каштанів, а також - каштани в глазурі, шоколаді та бренді, - розповідає власник торгової марки “Пан Каштан” Ігор Фіняк. - Реалізація цієї продукції тільки починає набирати обертів, проте її продажі вже становлять 30% від загальної суми".

паровозик на вулиці

Смажені каштани - це повністю натуральний продукт, який містить в собі багато корисних і поживних речовин, для приготування яких не використовуються інші інгредієнти, навіть олія.

Ще донедавна українська мережа торговельних точок ТМ "Пан Каштан" була представлена власними "паровозиками" у Львові та Одесі, та франчайзинговими - в Києві, Миколаєві та Чернівцях. Тепер концепція має прихильників і в східній частині України. "Новий партнер розпочав розвиток мережі у Дніпропетровську, - зазначає Ігор Фіняк. - Зараз у місті працюють вже три точки, проте найближчим часом їхня кількість повинна сягнути десяти".

Відкриття точки стріт-фуду під ТМ "Пан Каштан" вимагає інвестицій в розмірі від 25 тис. грн. Окупається такий бізнес в середньому за 2-3 місяці. Франчайзер забезпечує своїх партнерів постійною підтримкою: постачанням напівфабрикату іспанського каштана, навчанням персоналу, рекомендаціями та консультаціями з ведення бізнесу.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Пан Каштан нагодує новими ласощами

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank