25.12.2012

Пан Каштан захопив столицю

Менше ніж за місяць у Києві з’явилося одразу 5 точок торгівлі смаженими каштанами

Ще влітку під торговельною маркою "Пан Каштан" працювало 9 франчайзингових точок з продажу смажених каштанів в Росії та 5 власних у Львові та Одесі. Та з середини листопада до середини грудня українська мережа "Пан Каштан" значно зросла завдяки відкриттю партнерських точок в Києві, Чернівцях та Миколаєві. "Відкриття першої франчайзингової точки в Києві співпало зі стартом ІІІ Благодійного Різдвяного ярмарку. Там жителі міста мали нагоду вперше познайомитися з солодкою каштановою продукцією, - розповідає власник торгової марки “Пан Каштан” Ігор Фіняк. - Розвитком мережі "Пан Каштан" в столиці займатиметься один підприємець. На сьогодні в Києві під нашою торговельною маркою працює вже 5 франчайзингових точок".

паровозик на вулиці

Смажені каштани - це повністю натуральний продукт, який містить в собі багато корисних і поживних речовин, для приготування яких не використовуються інші інгредієнти, навіть олія.

Паралельно з розвитком франчайзингової мережі компанія не забуває і про власні точки. Наприкінці листопада ще 3 паровозики з солодкою каштановою продукцією з’явилися в Одесі. Також компанія отримала кілька пропозицій від підприємців з сусідньої Польщі. Тому найближчим часом франчайзер може вийти на ринок цієї країни.

Відкриття точки стріт-фуду під ТМ "Пан Каштан" вимагає інвестицій в розмірі від 25 тис. грн. Окупається такий бізнес в середньому за 2-3 місяці. Франчайзер забезпечує своїх партнерів постійною підтримкою: постачанням напівфабрикату іспанського каштана, навчанням персоналу, рекомендаціями та консультаціями з ведення бізнесу.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank