25.12.2012

Пан Каштан захопив столицю

Менше ніж за місяць у Києві з’явилося одразу 5 точок торгівлі смаженими каштанами

Ще влітку під торговельною маркою "Пан Каштан" працювало 9 франчайзингових точок з продажу смажених каштанів в Росії та 5 власних у Львові та Одесі. Та з середини листопада до середини грудня українська мережа "Пан Каштан" значно зросла завдяки відкриттю партнерських точок в Києві, Чернівцях та Миколаєві. "Відкриття першої франчайзингової точки в Києві співпало зі стартом ІІІ Благодійного Різдвяного ярмарку. Там жителі міста мали нагоду вперше познайомитися з солодкою каштановою продукцією, - розповідає власник торгової марки “Пан Каштан” Ігор Фіняк. - Розвитком мережі "Пан Каштан" в столиці займатиметься один підприємець. На сьогодні в Києві під нашою торговельною маркою працює вже 5 франчайзингових точок".

паровозик на вулиці

Смажені каштани - це повністю натуральний продукт, який містить в собі багато корисних і поживних речовин, для приготування яких не використовуються інші інгредієнти, навіть олія.

Паралельно з розвитком франчайзингової мережі компанія не забуває і про власні точки. Наприкінці листопада ще 3 паровозики з солодкою каштановою продукцією з’явилися в Одесі. Також компанія отримала кілька пропозицій від підприємців з сусідньої Польщі. Тому найближчим часом франчайзер може вийти на ринок цієї країни.

Відкриття точки стріт-фуду під ТМ "Пан Каштан" вимагає інвестицій в розмірі від 25 тис. грн. Окупається такий бізнес в середньому за 2-3 місяці. Франчайзер забезпечує своїх партнерів постійною підтримкою: постачанням напівфабрикату іспанського каштана, навчанням персоналу, рекомендаціями та консультаціями з ведення бізнесу.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Пан Каштан захопив столицю

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank