17.02.2012

Чай у мультистіККах: фактори популярності

Розмова з директором з продажів ТОВ "Мультипродукт" Євгеном Ясько

Як відрізняється популярність чаю у мультистіККах за регіонами?
Оскільки в нас ще немає налагодженої дистрибюторської мережі у всіх обласних центрах, провести такий аналіз доволі складно. Головний фактор, який впливає на популярність продукції - це активність дистрибьютора. Був, приміром, один випадок, коли наш партнер закупив велику партію чаю, а за рік продав всього 100 стіків. Щодо споживача, то він охоче купує чайну продукцію одразу після того, як вона з'являється на прилавку. На заправках, з якими ми співпрацюємо, спостерігається наступна тенденція: часом люди приїжджають на АЗС просто для того, щоб попити чаю, а не заправитись.

Євген Ясько, LESS SPOON

Євген Ясько - директор з продажів ТОВ "Мультипродукт"

Як змінюється динаміка продажів протягом року?

Поки що ми не можемо говорити про таке явище, як сезонність, адже щомісяця нашими партнерами стають 30-40 нових клієнтів. Тобто, спостерігається постійний ріст продажів.

Яка частка вітчизняного ринку чаю припадає на продукцію у мультистіККах?

На сьогодні в Києві та київській області, в сегменті HoReCa, частка нашої продукції становить 16%. Це при тому, що даний ринок представлений 3740 точками. Але й це ще не межа. У нас вже є попередньо підписані угоди про партнерство на 2013 рік. Так от, згідно з цими документами, до цього часу ми повинні збільшити виробництво в 32 рази.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Чай у мультистіККах: фактори популярності

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank