Чай у мультистіККах: фактори популярності

П'ятниця
17.02.2012
Розмова з директором з продажів ТОВ "Мультипродукт" Євгеном Ясько
 

Як відрізняється популярність чаю у мультистіККах за регіонами?
Оскільки в нас ще немає налагодженої дистрибюторської мережі у всіх обласних центрах, провести такий аналіз доволі складно. Головний фактор, який впливає на популярність продукції - це активність дистрибьютора. Був, приміром, один випадок, коли наш партнер закупив велику партію чаю, а за рік продав всього 100 стіків. Щодо споживача, то він охоче купує чайну продукцію одразу після того, як вона з'являється на прилавку. На заправках, з якими ми співпрацюємо, спостерігається наступна тенденція: часом люди приїжджають на АЗС просто для того, щоб попити чаю, а не заправитись.

Як змінюється динаміка продажів протягом року?

Поки що ми не можемо говорити про таке явище, як сезонність, адже щомісяця нашими партнерами стають 30-40 нових клієнтів. Тобто, спостерігається постійний ріст продажів.

Яка частка вітчизняного ринку чаю припадає на продукцію у мультистіККах?

На сьогодні в Києві та київській області, в сегменті HoReCa, частка нашої продукції становить 16%. Це при тому, що даний ринок представлений 3740 точками. Але й це ще не межа. У нас вже є попередньо підписані угоди про партнерство на 2013 рік. Так от, згідно з цими документами, до цього часу ми повинні збільшити виробництво в 32 рази.