ММГП націлена на малі міста

Середа
18.05.2011
Зараз компанія робить акцент на відкриття офісів в невеликих містах з населенням до 100 тис. чоловік
 

Мережа Магазинів Горящих Путівок активно розвивається на території країни, і сьогодні об'єднує 79 офісів. 6 точок було відкрито вже у 2011 році. На досягнутому компанія зупинятися не збирається, і, як повідомила редакції директор центрального офісу Мережі Магазинів Горящих Путівок в Україні Альона Філіпенко, до кінця 2011 року планується розширити мережу до 180 офісів по країні. Річ у тому, що зараз компанія націлена на відкриття Магазинів Горящих Путівок в невеликих містах з населенням до 100 тис. жителів. Це можуть бути районні центри, СМТ тощо.

Наближається сезон відпусток - найактивніший час для туристичного бізнесу. У минулому році через офіси Мережі Магазинів Горящих Путівок поїхали відпочивати 14,5 тис. чоловік. Цього літа компанія має намір повторити і навіть перевищити цей результат. "Напередодні літнього сезону для офісів мережі магазинів горящих путівок організовуються різноманітні спільні акції з компаніями супутнього бізнесу, також для офісів набули чинності ще більш поліпшені умови по роботі з провідними туристичними операторами як за масовими туристичними напрямками, так і по турах до Європи, - розповідає Альона Філіпенко. - Все це сприяє як підвищенню комфорту відпочинку для наших клієнтів, так і удосконаленню умов роботи та співпраці з нами для наших партнерів".


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано