TUI: Подорожувати має бути модно

Понеділок
21.03.2011
Розмова з Тарасом Демурою, директором мережі турагенцій "TUI спільно з "Галопом по Європах"
 

Як Ви оцінюєте сьогоднішній попит на послуги туристичних агенцій?
Сьогодні близько 1,5 млн українців в рік користується послугами турагенцій. Для порівняння, в Німеччині подорожує 60% населення, це приблизно в 30 разів більше людей, ніж у нас. Але це ж зовсім не означає, що німці в 30 разів багатші, ніж українці - вони заможніші в 2-3 рази, може, в 5, але не в 30.

Причина тому - різна ієрархія потреб. Німець не купить собі нові черевики, але раз чи два на рік поїде відпочивати. Я думаю, що в Україні фінансово відпочивати за кордоном могли б як мінімум 7-8% населення, а не 2%, як зараз. Для цього подорожі мають стати модними, а такий спосіб витрачати гроші - необхідністю, а не елементом розкоші.

Мені здається, що протягом найближчих п'яти років має трапитись такий бум, стрибок, коли ці два відсотки перетворяться на п'ять або сім. Ось такий прихований потенціал я бачу в укранських ринку. А якщо такий бум і не відбудеться, то за відсутності нових криз ринок все одно буде рости на 20-25% на рік.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва