08.10.2013

Сім’я - бізнес - успіх!

Про те, як народження дитини допомогло налагодити бізнес, який сьогодні готується стати міжнародним, розповідає керівник проекту «Из деревни!» Володимир Дем’яненко.

У Вас дуже цікава історія початку бізнесу. Розкажіть докладніше.
Все почалося з того, що моя дружина пішла в декрет. Ми готувалися до народження первістка, і саме тоді я став замислюватися про здорове харчування. Але моя професійна діяльність все життя була пов'язана з IT-технологіями. Тому початкова ідея налагодити власне виробництво екологічно чистих продуктів здалася складною. Разом з компаньйоном ми вигадали інший варіант заробітку: той самий проект «Из деревни!». Актуальним цей бізнес буде завжди, адже у кожній родині рано чи пізно постає питання про здорове меню.

из деревни Фото відділ маркетингу "Из деревни"

Сьогодні сину Матвію 2 роки. За цей час проект "Из деревни" вийшов на міжнародний формат роботи.

У чому полягає специфіка проекту?

Зовні це виглядає як інтернет-магазин якісних натуральних продуктів. Будь-який бажаючий може зайти на сайт і замовити необхідну кількість продуктів. Ми ж займаємося доставкою замовлень за допомогою кур'єрської служби. Плюс всі принципи якісного обслуговування клієнтів на сайті зведені в оригінальну рубрику - Кодекс Чесної Роботи. Звичайно, клієнту цікавіше купувати продукт, який витримує всі стандарти і норми якості. Крім того, користувачі обирають наш продукт завдяки ще одній перевазі - свіжості товару. Адже постачальники, які напряму з нами працюють, знаходяться в безпосередній близькості від «штабу». Наприклад, якщо відділення «Из деревни!» розташоване в Києві, то і виробник буде з цього регіону. Якщо в Алмати - та ж історія. Скоро запускаємо московську точку. Там партнери також налагоджують контакти з місцевими фермерами.

Из деревни

Сьогодні Ви працюєте переважно за франчайзинговою моделлю. На Ваш погляд, яку підтримку слід надавати франчайзі в рамках договору?

Наша франчайзингова модель не обмежується лише продажем ліцензії або марки. Вважаю, що не менш важливо допомогти франчайзі у всіх аспектах створення бізнесу. Ми пропонуємо свою технологічну модель запуску проекту «Из деревни!». А крім цього, ділимося досвідом в організації усього циклу: це і налагодження ділових контактів з виробником, і перевірка якості продукції, і розробка сервісу для клієнтів. Тобто партнер не просто купує «голу» франшизу з набором технологій, але вникає в усі тонкощі даного бізнесу.

из деревни

Зрозуміло, що продукція на Вашому столі - «Из деревни!». А що найбільше любить готувати дружина?

Ой, вона любить балувати нас різноманітними стравами. Ясно, що вони відносяться до категорії «здорової кухні». Здається, найулюбеніша страва всієї родини - солодкі млинці із сиром. Їх ми с сином Матвієм можемо їсти досхочу. І, звичайно,на нашому столі продукти від вітчизняного виробника, тому що знаємо напевно - вони натуральні і свіжі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank