Сім’я - бізнес - успіх!

Вівторок
08.10.2013
Про те, як народження дитини допомогло налагодити бізнес, який сьогодні готується стати міжнародним, розповідає керівник проекту «Из деревни!» Володимир Дем’яненко.
 

У Вас дуже цікава історія початку бізнесу. Розкажіть докладніше.
Все почалося з того, що моя дружина пішла в декрет. Ми готувалися до народження первістка, і саме тоді я став замислюватися про здорове харчування. Але моя професійна діяльність все життя була пов'язана з IT-технологіями. Тому початкова ідея налагодити власне виробництво екологічно чистих продуктів здалася складною. Разом з компаньйоном ми вигадали інший варіант заробітку: той самий проект «Из деревни!». Актуальним цей бізнес буде завжди, адже у кожній родині рано чи пізно постає питання про здорове меню.

У чому полягає специфіка проекту?

Зовні це виглядає як інтернет-магазин якісних натуральних продуктів. Будь-який бажаючий може зайти на сайт і замовити необхідну кількість продуктів. Ми ж займаємося доставкою замовлень за допомогою кур'єрської служби. Плюс всі принципи якісного обслуговування клієнтів на сайті зведені в оригінальну рубрику - Кодекс Чесної Роботи. Звичайно, клієнту цікавіше купувати продукт, який витримує всі стандарти і норми якості. Крім того, користувачі обирають наш продукт завдяки ще одній перевазі - свіжості товару. Адже постачальники, які напряму з нами працюють, знаходяться в безпосередній близькості від «штабу». Наприклад, якщо відділення «Из деревни!» розташоване в Києві, то і виробник буде з цього регіону. Якщо в Алмати - та ж історія. Скоро запускаємо московську точку. Там партнери також налагоджують контакти з місцевими фермерами.

Сьогодні Ви працюєте переважно за франчайзинговою моделлю. На Ваш погляд, яку підтримку слід надавати франчайзі в рамках договору?

Наша франчайзингова модель не обмежується лише продажем ліцензії або марки. Вважаю, що не менш важливо допомогти франчайзі у всіх аспектах створення бізнесу. Ми пропонуємо свою технологічну модель запуску проекту «Из деревни!». А крім цього, ділимося досвідом в організації усього циклу: це і налагодження ділових контактів з виробником, і перевірка якості продукції, і розробка сервісу для клієнтів. Тобто партнер не просто купує «голу» франшизу з набором технологій, але вникає в усі тонкощі даного бізнесу.

Спар, Максим Удовиченко

Зрозуміло, що продукція на Вашому столі - «Из деревни!». А що найбільше любить готувати дружина?

Ой, вона любить балувати нас різноманітними стравами. Ясно, що вони відносяться до категорії «здорової кухні». Здається, найулюбеніша страва всієї родини - солодкі млинці із сиром. Їх ми с сином Матвієм можемо їсти досхочу. І, звичайно,на нашому столі продукти від вітчизняного виробника, тому що знаємо напевно - вони натуральні і свіжі.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію