Як повідомлялося раніше, цього року "Миронівський хлібопродукт" провів рестайлінг франчайзингових фірмових торговельних точок "Наша Ряба". На сьогоднішній день франчайзингова мережа компанії налічує 2 368 об’єктів. Зараз всі франчайзингові торговельні точки перебрендовані і мають нове "обличчя".
"Вже сьогодні можна говорити про значне поліпшення ставлення до бренду у свідомості споживачів, що є основною характеристикою у формуванні лояльності до продукту і тягне за собою збільшення частоти купівлі та кількості постійних покупців бренду", - вважає Євген Шатохін, заступник голови правління з маркетингу та продажу ВАТ "Миронівський хлібопродукт".
Рестайлінг франчайзингових торгових точок є лише частиною глобальної комунікаційної кампанії "Наша Ряба" з рестайлінгу бренду. Він був викликаний низкою причин, однією з яких компанія називає виділення переваг "Нашої Ряби" з продажу натурального курячого м'яса і необхідність "осучаснення" бренду.
"Труднощі при рестайлінгу, звичайно, виникали, і викликані вони в основному були індивідуальним підходом при брендуванні до більшості торговельних точок та необхідністю переконувати продавців у доцільності самого рестайлінгу. Ми не хотіли просто зняти один рекламний матеріал і повісити інший. Перед нами було поставлено завдання - навчити продавців, дати їм відповідну інформацію про рестайлінгу, зробити їх носіями бренду. Коли довго працюєш з одним "обличчям" бренду, а потім його істотно змінюють, залишаючи лише основні атрибути, одиниці можуть без відповідної комунікації зрозуміти, навіщо були зроблені зміни. Тому ми проводили навчання всіх продавців франчайзингових торговельних точок і пізніше проводили для закріплення результатів акцію "Таємний покупець".
Більше того, всі торговельні точки по Україні нестандартні за розмірами, кольорами, умовами торгівлі. Наша задача була реалізувати проект так, щоб торгові точки оновилися, були оформлені сучасніше, виділялися на тлі конкурентів і доносили основні комунікаційні переваги бренду", - розповів Євген Шатохін редакції порталу Franchising.ua.
"Миронівський хлібопродукт" працює на агропромисловому ринку України з 1995 року і розвиває франчайзингову мережу з 2002-го. На сьогоднішній день фірмові торговельні точки продажу продукції ТМ "Наша Ряба" присутні на всій території країни. Менше мережа представлена в невеликих містах з населенням до 50 тисяч жителів. Зараз їх компанія і ставить для себе як пріоритет подальшого розширення франчайзингової мережі.
Для того, щоб стимулювати розвиток мережі, компанія надає своїм франчайзі торговельне обладнання в лізинг, що дозволяє зменшити витрати при безпосередньому відкритті торговельної точки і відстрочити їх у часі. Також для продажу у фірмовій торговельній точці франчайзі пропонується весь асортимент продукції компанії - м'ясні напівфабрикати (котлети, пельмені, мариновані продукти), м’ясоковбасні вироби і т. д.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...