Наша Ряба з новим обличчям

Вівторок
15.12.2009
Цього року компанія провела рестайлінг більше двох тисяч фірмових франчайзингових точок
 

Як повідомлялося раніше, цього року "Миронівський хлібопродукт" провів рестайлінг франчайзингових фірмових торговельних точок "Наша Ряба". На сьогоднішній день франчайзингова мережа компанії налічує 2 368 об’єктів. Зараз всі франчайзингові торговельні точки перебрендовані і мають нове "обличчя".

"Вже сьогодні можна говорити про значне поліпшення ставлення до бренду у свідомості споживачів, що є основною характеристикою у формуванні лояльності до продукту і тягне за собою збільшення частоти купівлі та кількості постійних покупців бренду", - вважає Євген Шатохін, заступник голови правління з маркетингу та продажу ВАТ "Миронівський хлібопродукт".

Рестайлінг франчайзингових торгових точок є лише частиною глобальної комунікаційної кампанії "Наша Ряба" з рестайлінгу бренду. Він був викликаний низкою причин, однією з яких компанія називає виділення переваг "Нашої Ряби" з продажу натурального курячого м'яса і необхідність "осучаснення" бренду.

"Труднощі при рестайлінгу, звичайно, виникали, і викликані вони в основному були індивідуальним підходом при брендуванні до більшості торговельних точок та необхідністю переконувати продавців у доцільності самого рестайлінгу. Ми не хотіли просто зняти один рекламний матеріал і повісити інший. Перед нами було поставлено завдання - навчити продавців, дати їм відповідну інформацію про рестайлінгу, зробити їх носіями бренду. Коли довго працюєш з одним "обличчям" бренду, а потім його істотно змінюють, залишаючи лише основні атрибути, одиниці можуть без відповідної комунікації зрозуміти, навіщо були зроблені зміни. Тому ми проводили навчання всіх продавців франчайзингових торговельних точок і пізніше проводили для закріплення результатів акцію "Таємний покупець".

Більше того, всі торговельні точки по Україні нестандартні за розмірами, кольорами, умовами торгівлі. Наша задача була реалізувати проект так, щоб торгові точки оновилися, були оформлені сучасніше, виділялися на тлі конкурентів і доносили основні комунікаційні переваги бренду", - розповів Євген Шатохін редакції порталу Franchising.ua.

"Миронівський хлібопродукт" працює на агропромисловому ринку України з 1995 року і розвиває франчайзингову мережу з 2002-го. На сьогоднішній день фірмові торговельні точки продажу продукції ТМ "Наша Ряба" присутні на всій території країни. Менше мережа представлена в невеликих містах з населенням до 50 тисяч жителів. Зараз їх компанія і ставить для себе як пріоритет подальшого розширення франчайзингової мережі.

Для того, щоб стимулювати розвиток мережі, компанія надає своїм франчайзі торговельне обладнання в лізинг, що дозволяє зменшити витрати при безпосередньому відкритті торговельної точки і відстрочити їх у часі. Також для продажу у фірмовій торговельній точці франчайзі пропонується весь асортимент продукції компанії - м'ясні напівфабрикати (котлети, пельмені, мариновані продукти), м’ясоковбасні вироби і т. д.


читати статті

Новий магазин "Наш Край" у Цумані /23.11.2023

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».

Два нових супермаркети SPAR /16.11.2023

Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.

Чому "Наш Край" кращий вибір для підприємців України? /20.10.2023

Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.

Обрали фіналістів проекту START SPAR /12.10.2023

Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.

Франшиза "Наш Край": чому варто обрати? /09.06.2023

Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.

найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Летнее

Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...

1 коментар
остання 15.10.2021
Rozetka йде в доставку їжі

Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...

1 коментар
остання 05.06.2021
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014