06.05.2015

FruitLife на європейському ринку

Компанія планує розширювати мережу в Польщі та переходити на інші країни Євросоюзу

Українська компанія FruitLife, яка займається виробництвом і реалізацією фруктових букетів і композицій, зі своєю франчайзинговою пропозицією вийшла на європейський ринок. В Україні мережа розвивається за франчайзинговою схемою з 2010-го року і має власні та франчайзингові об'єкти в Києві, Харкові, Одесі та Донецьку. Також у 2013 році відкрито власне виробництво в Польщі та франчайзинговий проект - у Словаччині, який вже пропрацював два роки до того часу.
«На даний момент на українському ринку спостерігається зниження споживання продукції в нашій галузі через ситуацію, що склалася. Ми бачимо, що сьогодні українцям не до фруктових подарунків, тому взяли курс на європейський ринок, хоча будемо раді новим партнерам і в Україні. Так як ми маємо власну філію у Варшаві, то плануємо розширювати нашу мережу в Польщі. Щоб закріпитися на ринку і бути впізнаваною торговою маркою у цій країні, 2-3 франшизи FruitLife ми готові віддати за 10 000 євро. Це буде наш внесок у рекламу на польському ринку. Далі плануємо переходити на інші країни Євросоюзу. Одна франшиза була вже продана в Словаччину (м. Братислава)», - розповідає Сергій Вірчис, керівник франчайзингового напрямку компанії FruitLife.

FruitLife Фото FruitLife

Фруктові букети - це оригінальні та вишукані подарунки, зібрані з ароматних екзотичних фруктів, флористами компанії у вигляді живих квітів. Такі презенти відносяться до luxury категорії.

Пропонований франчайзинговий пакет FruitLife складається із об'єктів інтелектуальної власності та послуг, до яких належать - ноу-хау у вигляді обладнання, каталог-меню, рецептура та технології виготовлення фруктових букетів, цукерок і салатів, а також стандарти управління та обслуговування клієнтів. Сума мінімальних інвестицій для запуску бізнесу становить 25 000 євро, роялті - 5% від обороту підприємства після виходу на беззбитковий рівень. Термін підписання договору комерційної концесії на 5 років із першочерговим правом продовження договору. Варто відзначити, що майбутній партнер зможе купувати продукти та обладнання у сертифікованих постачальників за ексклюзивними цінами і отримувати від компанії усю необхідну підтримку протягом усього терміну свого існування.

«Підлаштовуючись під реалії сьогоднішнього життя і розуміючи бажання багатьох людей залишити нашу країну, дана пропозиція буде як ніколи актуальною. Адже всі ми прекрасно розуміємо, що навіть при наявності великих коштів дуже важко пробитися у країнах ЄС, створюючи якийсь власний проект, а розтратити свої заощадження можна в лічені місяці, не досягнувши при цьому поставленого завдання. Нашу ж пропозицію уже випробувано протягом п'яти років на території України й двох років у ЄС, тому вклавши невеликі за європейськими мірками кошти і деякі зусилля, у підприємця з'являється можливість побудувати власний захоплюючий бізнес у Європі, який гарантовано працює, а також отримати вид на проживання у цій країні шляхом працевлаштування самого себе на своє підприємство», - вважає Сергій Вірчис.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
FruitLife на європейському ринку

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank