06.05.2015

FruitLife на європейському ринку

Компанія планує розширювати мережу в Польщі та переходити на інші країни Євросоюзу

Українська компанія FruitLife, яка займається виробництвом і реалізацією фруктових букетів і композицій, зі своєю франчайзинговою пропозицією вийшла на європейський ринок. В Україні мережа розвивається за франчайзинговою схемою з 2010-го року і має власні та франчайзингові об'єкти в Києві, Харкові, Одесі та Донецьку. Також у 2013 році відкрито власне виробництво в Польщі та франчайзинговий проект - у Словаччині, який вже пропрацював два роки до того часу.
«На даний момент на українському ринку спостерігається зниження споживання продукції в нашій галузі через ситуацію, що склалася. Ми бачимо, що сьогодні українцям не до фруктових подарунків, тому взяли курс на європейський ринок, хоча будемо раді новим партнерам і в Україні. Так як ми маємо власну філію у Варшаві, то плануємо розширювати нашу мережу в Польщі. Щоб закріпитися на ринку і бути впізнаваною торговою маркою у цій країні, 2-3 франшизи FruitLife ми готові віддати за 10 000 євро. Це буде наш внесок у рекламу на польському ринку. Далі плануємо переходити на інші країни Євросоюзу. Одна франшиза була вже продана в Словаччину (м. Братислава)», - розповідає Сергій Вірчис, керівник франчайзингового напрямку компанії FruitLife.

FruitLife Фото FruitLife

Фруктові букети - це оригінальні та вишукані подарунки, зібрані з ароматних екзотичних фруктів, флористами компанії у вигляді живих квітів. Такі презенти відносяться до luxury категорії.

Пропонований франчайзинговий пакет FruitLife складається із об'єктів інтелектуальної власності та послуг, до яких належать - ноу-хау у вигляді обладнання, каталог-меню, рецептура та технології виготовлення фруктових букетів, цукерок і салатів, а також стандарти управління та обслуговування клієнтів. Сума мінімальних інвестицій для запуску бізнесу становить 25 000 євро, роялті - 5% від обороту підприємства після виходу на беззбитковий рівень. Термін підписання договору комерційної концесії на 5 років із першочерговим правом продовження договору. Варто відзначити, що майбутній партнер зможе купувати продукти та обладнання у сертифікованих постачальників за ексклюзивними цінами і отримувати від компанії усю необхідну підтримку протягом усього терміну свого існування.

«Підлаштовуючись під реалії сьогоднішнього життя і розуміючи бажання багатьох людей залишити нашу країну, дана пропозиція буде як ніколи актуальною. Адже всі ми прекрасно розуміємо, що навіть при наявності великих коштів дуже важко пробитися у країнах ЄС, створюючи якийсь власний проект, а розтратити свої заощадження можна в лічені місяці, не досягнувши при цьому поставленого завдання. Нашу ж пропозицію уже випробувано протягом п'яти років на території України й двох років у ЄС, тому вклавши невеликі за європейськими мірками кошти і деякі зусилля, у підприємця з'являється можливість побудувати власний захоплюючий бізнес у Європі, який гарантовано працює, а також отримати вид на проживання у цій країні шляхом працевлаштування самого себе на своє підприємство», - вважає Сергій Вірчис.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank