Середа
10.09.2014
Компанія зацікавлена ​​в партнерах з України
 

Stageman утримує позиції лідера щодо організації веселого дозвілля у Європі. І, сфера туризму, в якій працює компанія, є дуже перспективною та прибутковою. Успіх зі Stageman гарантований завдяки відомому бренду, та ведучому положенню на ринку, а також завдяки спеціалізованим ноу-хау, що зробили компанію авторитетом у даній області.

«Останнім часом ми активно розвиваємося у Словаччині, Чехії та Литві. У 2015 році плануємо відкрити філії у Німеччині та Туреччині. Співпрацюємо з організаторами Чемпіонату світу з волейболу у Польщі. Також ми презентували новий CD з анімацією танців та ігор», - порадував Якуб Базек, генеральний директор Stageman Group.

Щоб отримати ліцензію ТМ STAGEMAN, необхідні інвестиції у розмірі € 3500-5000, а також кожен франчайзі платить роялті у розмірі 5-10% від щорічного доходу. На початкових стадіях цей бізнес не вимагає ні офісу, ні персоналу. Партнер може розраховувати на доступ до ІТ-системи, навчання, маркетингову підтримку і допомогу досвідчених наставників.

хлопчик з бутербродом