01.10.2013

Каштани по-іспанськи

Торгова марка "Пан Каштан" продовжує активно розвиватися та радує прихильників своєї продукції новими оригінальними акціями.

Нещодавно у Львові відбулася цікава промо-акція для охочих поласувати справжніми галісійськими каштанами. Протягом трьох днів у місцях продажу продукції ТМ "Пан Каштан" відбувалися різноманітні конкурси та розігрувалися призи. Участь у святі прийняли іспанські музиканти, які спеціально приїхали до Львову.

галісійські музиканти Фото ТМ "Пан Каштан"

Іспанські музиканти розважали своїми піснями львів’ян, які ласували печеними каштанами.

"Захід мав за мету наладити тісніший взаємозв'язок з нашими покупцями, а також розповісти про смачні паравозики тим, хто ще не куштував наших снеків", - розповідає власник торгової марки "Пан Каштан" Ігор Фіняк. - "В нас було дуже весело: іспанські музиканти в національних костюмах регіону Галіції (саме того регіону, де ростуть каштани) співали свої пісні біля наших паравозиків, а серед покупців каштанів було розіграно безліч солодких подарунків".

ТМ "Пан Каштан" працює за принципом франчайзингу та пропонує готове рішення для організації пунктів вуличної торгівлі – так званих стріт-фудів. Для того, щоб наладити співпрацю з компанією потрібні інвестиції в розмірі від 25 тис. грн., які, за словами власників, окупляться за 2-3 місяці.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank