13.09.2013

La Pizza Espresso: виїзний франчайзинг

Цієї осені мобільні піцерії - новий формат бізнесу для України - вийдуть на ринок партнерської співпраці

Під торговою маркою La Pizza Espresso запускається проект авто-піцерій, який в Україні буде розвиватися по франчайзингу. Представники бренду акцентують на тому, що виїзні піцерії - це своєрідний бізнес «під ключ», в який входять брендований автофургон, посуд, серветки, упаковка, уніформа, розроблена технологія приготування і рецепти піци, салатів і сендвічів.

машина з доставки піци Фото La Pizza Espresso

Середній чек у La Pizza Espresso складе близько 37 грн.

Цієї осені почнуть роботу перші авто-пецерії. До кінця року має з'явитися 10 точок La Pizza Espresso. Де саме вони будуть розміщуватись, поки не відомо. А до кінця 2014 року мережа розшириться до 50-ти авто-піцерій на території всієї України. Вже зараз бренд шукає нових партнерів.

Для старту проекту під торговою маркою La Pizza Espresso знадобляться інвестиції в сумі від 12 до 29 тис. євро. Франчайзер пішов на поступки до українського партнера: на початку розвитку мережі франчайзі не потрібно буде виплачувати роялті та паушального внеску. Окупиться бізнес в період 1-2 років.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
La Pizza Espresso: виїзний франчайзинг

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank