Понеділок
25.03.2013
Протягом року компанія відкрила 15 франчайзингових магазинів ТМ "Фасоль" в Росії
 

В червні 2012 року Metro Cash & Carry запустила розвиток франчайзингової мережі магазинів ТМ "Фасоль" в Росії. Трохи більше, ніж за півроку компанії вдалося досягнути своїх стратегічних цілей та відкрити на території РФ 15 партнерських точок. Як повідомив генеральний директор російського відділення Metro Cash & Carry Пітер Бооне, конкретних планів щодо подальшого розвитку мережі компанія поки не має.

"Фасоль" - це проект, який розрахований на власників продовольчих магазинів площею від 50 до 150 м2. Умови співпраці передбачають, що партнер закуповує в Metro 20% товару від загального асортименту. Натомість компанія забезпечує його комплексною підтримкою у відкритті й провадженні діяльності магазину. Подібні проекти Metro Group вже реалізовувала в Україні, Польщі, Румунії та Болгарії.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти