12.12.2012

Своя мережа - додатковий козир

Про особливості функціонування вітчизняного ринку хлібобулочних виробів розповідає власник підприємства ТМ "Наша пекарня" Руслан Ляшко

Як Ви можете охарактеризувати сучасний стан ринку хлібобулочних виробів в Україні?

Основний сегмент ринку з продажу хлібобулочних виробів припадає на підприємства, що мають монопольне становище в Україні та продають більше ста тон продукції в день. Меншу частину ринку займають дрібні міні-пекарні. Вони виробляють до десяти тон продукції на добу та випускають більш якісну, але дорожчу хлібобулочну продукцію. Собівартість останньої на малих підприємствах завжди вища. Для цього існує ряд причин. По-перше, на малому підприємстві в більшій мірі використовується ручна праця, що обходиться роботодавцеві значно дорожче. По-друге, закупівельна ціна на сировину для малих пекарень зазвичай вища, ніж закупівельна ціна для великих підприємств. І, по-третє, витрати на постачання продукції до торговельної мережі значно вищі у міні-пекарень, оскільки вони напряму залежать від кількості продукції, що перевозиться в одній транспортній одиниці.

Руслан Ляшко

Руслан Ляшко - власник підприємства ТМ "Наша пекарня"

Деякі виробники реалізовують продукцію через власну роздрібну мережу. Як Ви оцінюєте такий варіант збуту?

Створення власної мережі має ряд переваг. По-перше, коли хліб продається у власних торгових точках, гроші відразу ж надходять до підприємства. А, по-друге, у своєму магазині можна реалізовувати весь асортимент і завозити свіжу продукцію по 4-5 разів на день, чого не зробиш, співпрацюючи з супермаркетами.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Своя мережа - додатковий козир

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank