П'ятниця
12.10.2012
Представники торгової марки націлились в першу чергу розвивати франчайзинг в Києві, а згодом і на всій території України
 

Компанія "I-Eco" відкриває магазини "Еко-лавка", в асортимент яких входять натуральні, екологічні продукти харчування, вирощені і вироблені на фермерських господарствах без застосування агрохімії, ГМО, гормонів росту та харчових добавок. На сьогоднішній день функціонує 7 власних еко-точок. Компанія націлена на розвиток торгової марки "Еко-лавка" по франчайзингу. Саме зараз допрацьовується концепція співпраці з партнерами."Плануємо до середини листопада повністю закінчити працювати над франчайзинговою пропозицією. Тоді ж відразу будемо готові відкривати перші партнерські магазини", - розповідає директор з розвитку компанії "I-Eco" Олександр Петренко.

"Ідея розвивати торгову марку "Еко-лавка" по франчайзингу виникла ще під час відкриття першого магазину. Коли ж почали успішно функціонувати наступні точки, ми серйозно задумались про розробку умов співпраці з партнерами, - ділиться Олександр Петренко. - Поки що перших франчайзі шукаємо в Києві. З тієї причини, що основні виробники знаходяться в столиці і поширюють продукцію тільки на власній місцевості. Але так як магазини "Еко-лавка" цікаві не тільки в Києві, але й на території всієї України, ми плануємо зробити цей проект загальноукраїнським".

Для відкриття магазину "Еко-лавка" потрібно приміщення площею від 12 до 20 м2, а також інвестиції в сумі від 35 до 50 тис. грн. Окупиться такий проект в середньому за 4-5 місяців. Також нещодавно був представлений магазин іншого виду з площею 35 м2. Відповідно, франчайзі при бажанні зможуть відкрити точку еко-продуктів і такого формату. Представники компанії бачать потенціал розвитку франчайзингу в містах-мільйонниках та обласних центрах.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується