04.10.2012

hit24: столиця на десерт

В планах мережі онлайн супермаркетів - охоплення всіх обласних центрів та міст з кількістю населення від 50 тис. чоловік, і лише потім - Київ

Історія концепції "Хіт24" розпочалася в 2002 році в Польщі, де й був запущений перший онлайн супермаркет. Вже через рік присутності на ринку компанія вийшла на мільйонні обсяги щомісячної торгівлі. Тепер у цій країні послугами hit24 користуються десятки тисяч постійних клієнтів. А влітку 2012 року - запущено перший інтернет-супермаркет у Львові. Розвивати всеукраїнську мережу компанія буде з допомогою франчайзингу.

hit24

В Польщі послугами hit24 користуються десятки тисяч постійних клієнтів. В Україні компанія тільки розпочала свій розвиток.

"Ми завжди цікавились вітчизняним продуктовим ринком. Вихід в Україну планувався ще в 2006 році, однак тоді економіка ще не була готова до подібної пропозиції", - розповідає менеджер з розвитку мережі "Хіт24" в Україні Олександр Колєсніков.

Для розвитку франчайзингової мережі компанія розробила певну стратегію. "Найбільший інтерес для нас становлять обласні центри та міста-мільйонники (окрім Києва). Потім хочемо охопити мережею всі невеликі міста з кількістю населення від 50 тис. чоловік, і лише тоді - вийти на ринок столиці, - розповідає Олександр Колєсніков. - Сума входу в мережу досить невелика. Для того, щоб започаткувати онлайн супермаркет у місті з населенням в 100 тис. чоловік, необхідно оплатити паушальний внесок в розмірі $ 3 тис. Паушальний внесок рахується по населенню міста. Тобто, за 1 тисячу населення потрібно сплатити $ 30". Як стверджує франчайзер, кошти, отримані з паушального внеску, компанія спрямовує на рекламну підтримку на території партнера.

Цінова політика супермаркетів "Хіт24" залежить від регіону, в якому знаходиться сервіс. "На певній території ми визначаємо середній діапазон, співставляючи ціни в найдешевших та найдорожчих супермаркетах (в середньому ця різниця становить 3-4%), після чого формуємо свою ціну - "золоту середину", - коментує Олександр Колєсніков. - Проте головною метою, яку ставимо перед собою, є встановлення цін, котрі будуть нижчими, ніж у стаціонарних супермаркетах. Активний розвиток мережі та збільшення оборотів дозволить добитися бажаних результатів вже за рік".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank