27.09.2012

Скворечник: затишний франчайзинг

Компанія "Home Nest" націлена на розвиток мережі магазинів у Львові, Одесі та Харкові

Під торговою маркою "Скворечник" відкриваються магазини, в яких представлений своєрідний комплекс продукції: подарунки ручної роботи, сувеніри, декор та натуральна косметика. Мережа магазинів представлена ​​в Україні з 2005 року компанією "Home Nest" в співпраці з дизайн-студією "GAM-Studio" та чеською спа-косметикою "MANUFAKTURA". На сьогоднішній день мережа нараховує 10 магазинів, з них 7 франчайзингові. Всі вищеперелічені точки знаходяться в Києві.

магазин Скворечник

В асортименті магазинів "Скворечник" представлені товари торгових марок "Cape Fish" (сувеніри, декор, вітальні листівки) і "MANUFAKTURA" (спа-косметика і мило ручної роботи)

"Головна ідея концепції магазинів "Скворечник" в тому, що в їх асортименті - товари, які скрашують та поліпшують домашній затишок і атмосферу людини , - ділиться комерційний директор компанії "Home Nest" Дмитро Побережний. - Загалом, ми націлені на відкриття магазинів "Скворечник" у Львові, Одесі та Харкові. На сьогоднішній день шукаємо потенційних партнерів".

Існують 2 формати магазинів "Скворечник". Перший варіант - це острівний формат, для відкриття якого необхідні інвестиції в сумі від $15 тис. і площа від 5 до 10 м2. Другий - це стандартний магазинчик всередині торгового центру. Для нього потрібна площа від 14 до 25 м2 та бюджет від $30 тис. На даний момент такі магазини працюють тільки в торгових центрах. Однак, на думку керівництва, "Скворечник" може розміщуватися в окремому приміщенні з фасадом на вулицю. Окупиться проект торгової марки "Скворечник" в термін від 15 місяців.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank