03.07.2012

Casablanca в позолоті

В магазинах мережі тепер можна знайти біжутерію з 18-каратною позолотою та торговельним знаком Casablanca

Компанія, яка розвиває мережу магазинів біжутерії та аксесуарів під ТМ Casablanca, розширила асортимент пропонованих товарів. В точках мережі побільшало таких жіночих аксесуарів, як ремені та гаманці, а також - з'явилася позолочена біжутерія. Зараз компанія співпрацює з 4 фабриками, котрі виготовляють під її замовлення біжутерію із 18-каратною позолотою під її торговельною маркою.

Casablanca формат острівець, прикраси Касабланка

У магазинах Casablanca представлений асортимент біжутерії та аксесуарів: сережки, підвіски, намиста, браслети, кільця, брошки, шпильки, обручі, шарфи, ремені, годинники

"Асортимент пропонованих нами позолочених товарів складається в основному з жіночої біжутерії: підвісок, перстнів, браслетів та сережок. Вироби з позолотою набагато довше носяться та, на відміну від звичайної біжутерії, якісніші в експлуатації, - стверджує власник мережі магазинів Casablanca Ігор Пешко. - Ми провадимо збалансовану цінову політику, а тому позолочені прикраси всього на 20-30% дорожчі за звичайні. Крім цього, в інших мережах, що працюють на ринку, звичайна біжутерія коштує так само, як в нас позолочена. Рівень популярності позолочених прикрас зараз надзвичайно високий. Адже вони, по-перше, якісніші за звичайні, а, по-друге, їх важко відрізнити від справді золотих".

Завдяки прямим угодам, укладеним з низкою найбільших виробників біжутерії та аксесуарів різних країн світу, мережа ТМ Casablanca забезпечується товарами виробництва Італії, Чехії, Індії, Ізраїлю, Туреччини, Китаю, та Південної Кореї. З року в рік компанія розширює коло своїх партнерів, фабрик-постачальників в цих країнах.

На сьогодні мережа ТМ Casablanca об'єднує 27 фірмових точок з продажу біжутерії та аксесуарів, 16 з яких працюють на умовах франчайзингу. Своїм партнерам компанія пропонує два формати співпраці:"острівець" у торговельно-розважальних центрах площею 5-10 кв.м та великий магазин самообслуговування - 22-70 кв.м. Зараз в мережі близько дві третини "острівців".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank