Понеділок
23.04.2012
"Винний бізнес тяжіє до бізнес-центрів, однак його майбутнє - за котеджними містечками", - розповідає директор ТОВ "Аліс Кінг" Інга Коренєва
 

Що сьогодні вигідніше відкривати: винний бутік чи виномаркет?
Клієнтами виномаркетів звичайно є люди, що люблять великі площі і дуже широкий вибір. Бутиковому сегменту выддають перевагу споживачі, яким подобається кулуарність та індивідуальний підхід. У кожного з цих бізнесів свій клієнт і окремі переваги. Тому, коли виникає питання, що відкривати, все залежить від особистих побажань власника, а не вигоди, яка в обох випадках однакова.

В яких місцях варто починати цей бізнес?

Зараз винний бізнес тяжіє до бізнес-центрів, однак його майбутнє - за котеджними містечками закритого і відкритого типу. У подібних місцях проживають люди, у яких сформовані певні смаки, вони звикли до високого рівня товарів.

Яку частину ринку становить сегмент винних виробів?

Основну масу доходів генерує сьогодні середній сегмент горілчаної продукції. На другій ключовій позиції розташовуються вітчизняні коньячні напої. Частину ринку ділять між собою дистриб'ютори вина і міцного алкоголю імпортного виробництва. В останні роки спостерігається значне розширення сегмента винного бізнесу, частка якого становить сьогодні 20% від загальних продажів алкоголю (3% припадає на імпортні вина).


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано