Як краще розташовувати товари на прилавку

Четвер
22.12.2011
Розмова з Оленою Ромазановою, представником мережі точок прикрас з богемського кришталю ТМ BOHEMIAN
 

Як дизайн точок з продажу біжутерії впливає на успішність цього бізнесу? І чи впливає взагалі?
З нашої практики, успішність бізнесу напряму залежить від дизайну торговельної точки. В першу чергу, дизайн повинен відображати філософію бренду, з якою компанія вийшла на ринок, і яку намагається донести покупцеві. Розробляючи дизайн торговельних точок BOHEMIAN, ми намагалися донести до клієнта унікальність та витонченість нашого бренду, підкреслити його вишуканість та всі переваги кришталю.

Яка схема розташування продукції на прилавку сприяє кращому сприйняттю товару зі сторони покупця?

В процесі викладки товару нашої компанії ми використовуємо три головні принципи: міри (вітрини не повинні бути перевантаженими колекціями), індивідуальності колекцій (кожна колекція представлена в окремій вітрині, але вони гармонічно пов'язані між собою, та золотого перетину (як правило, виділяється основний та дорогий об'єкт, а решту прикрас на вітрині доповнюють та підкреслюють його, тим самим формуючи вишуканий сюжет вітрини). Кожна вітрина - це картина, яка, відповідно, потребує творчого та індивідуального підходу.

Яким повинен бути оптимальний асортимент торговельної точки з продажу біжутерії, щоб сприяти максимізації прибутків?

Найоптимальнішим є варіант, коли в точці представлені всі цінові ніші та вікові категорії. Так, наприклад, асортимент ТМ BOHEMIAN представлений сьогодні 5 напрямами, які заповняють 5 цінових ніш та охоплюють 5 вікових груп: BOHEMIAN ELITE, BOHEMIAN STEEL, BOHEMIAN Crystal, BOHEMIAN CHARMS, BOHEMIAN BABY. Проте в майбутньому ми маємо намір розширити асортимент новими цікавими напрямками.


популярне на форумі

DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

        Читала отзывы на многих сайтах. Удивляет мнение людей, которые пишут про кредиты и  чуть ли...

22 коментар
остання 27.01.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

         Пользуюсь продукцией данной фирмы уже третий месяц! Хочу сказать, что очень довольна!...

22 коментар
остання 11.01.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

Девочки, я прочитала все «Дешели отзывы» и вот, что думаю по этому поводу. У вас всех...

22 коментар
остання 08.12.2013
DeSheli - осторожно, мошенники!

Дороговато, но того стоит. По своему опыту хочу сказать, что уж совсем дешевые средства покупать...

22 коментар
остання 29.10.2013
Экспетро! - новый формат ярких магазинов от ТМ Экспедиция

Добрый день, \"Экспетро\"! Какие условия франшизы? Интересуюсь для столицы Казахстана г.Астана....

1 коментар
остання 13.02.2013