20.05.2011

Наминайко змінює свій вигляд

Проводиться рестайлінг однієї з найбільших мереж стріт-фуду в Україні

Один з найбільших постачальників продукції для точок гарячої випічки в Україні ТМ "Наминайко" розпочав рестайлінг мережі франчайзингових точок, - повідомляє прес-служба ПАТ "Концерн Хлібпром". "Ми провели рестайлінг торговельної марки, де домінуючим елементом стало зображення нашого продукту, – розповів керівник управління маркетингу ПАТ "Концерн Хлібпром" Андрій Рапина, – адже одним з ключових факторів успіху у цьому бізнесі є саме продукт, його вигляд та смак. Смачний продукт разом із апетитним зображенням повинен підтверджувати основне гасло бренду "Наминайте із задоволенням!". Тому така велика увага звертається на якість матеріалів, якими оформлюються точки продажу. Роблячи прості речі, але якісно, ми досягнемо хорошого результату".

Новий вигляд рекламних матеріалів ТМ "Наминайко"

Проект супроводжується активізацією відкриття франчайзингових точок мережі, роботами над підняттям стандартів випікання та впровадженням маркетингової програми підтримки бізнесу партнерів-франчайзі.

Торговельна марка "Наминайко" належить ПАТ "Концерн Хлібпром". Мережа кутків випікання "Наминайко" налічує на сьогоднішній день 723 точки у 21 області України, з яких 186 – франчайзингові. Частка компанії на ринку напівфабрикатів для постачання в точки випікання складає за оцінками компанії 12%.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank