Наш Край: відкриття щомісяця

Середа
15.12.2010
Кожного місяця мережа "Наш Край" поповнюється декількома магазинами, у грудні вже відкрилося 4 супермаркети
 

Грудень поповнив мережу супермаркетів "Наш Край" чотирма новими магазинами. Три з них відкрилися у місті Львові. Магазини працють у форматі "Експрес" на умовах франчайзингу, покупців обслуговують дві каси, діє накопичувальна дисконтна програма, торговельні площі торгових залів становлять від 70 до 100 кв. м.

Також 11 грудня 2010 року відбулося відкриття другого магазину "Наш Край" у місті Чернівці. Відкриття супроводжувалося різноманітними акціями, конкурсами, врученням цінних та заохочувальних подарунків.

За три осінніх місяці компанія відкрила сім магазинів: три власних (два у Луцьку та один у Києві) та чотири франчайзингових (по одному у Львові та Луцьку і два у Києві). Загалом мережа "Наш Край" зараз об’єднує 646 торгових закладів і налічує 24 власних магазинів та 42 - франчайзингових.

Торговельна мережа "Наш Край" - національний оператор ринку ритейлу, представлений у трьох форматах: супермаркет, магазин біля дому та експрес. Стратегічне управління проектом здійснює інвестиційна компанія VolWest Group, а операційне - компанія "Наш Край-ЛЦ". На сьогодні у рамках стратегії розвитку мережі працює напрямок франчайзингу. Перший супермаркет "Наш Край" розпочав свою роботу в 2001 році.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано