Безпека як бізнес: чи варто починати

П'ятниця
29.01.2021
Інтерв’ю Дмитра Стрижова та франчайзі про франшизу Sheriff та охоронний бізнес для видання «Новое время».
 

Інтерв’ю Дмитра Стрижова та франчайзі про франшизу Sheriff та охоронний бізнес для видання «Новое время».

Безпека як бізнес: чи варто починати

«Минулий рік змусив багатьох представників малого та середнього бізнесу закрити свої дітища, а тих, хто тільки збирався стартувати, змусив задуматися над доцільністю починати власну справу. Дійсно, 2020 рік вніс суттєві корективи в розвиток бізнесу, в платоспроможність споживачів і в розуміння того, що важливо, а без чого обійтися не можна.

Але навіть у таких непростих умовах бізнес може розвиватися і не просто залишатися прибутковим, а й збільшувати свої доходи. Одним з таких прикладів є охоронний холдинг «Шериф», який ризикнув, запустив свою франшизу в складних перипетіях 2020 року і вже знайшов перших франчайзі, які повністю запустили в роботу свої компанії.

Саме історію того, чому СЕО «Шериф» Дмитро Стрижов вирішив відкрити франшизу під час карантину, що спонукало ризикнути франчайзі і які результати вони отримали, ми й дізнаємося, запитавши у них особисто».


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Про ситуацію продажу франшиз мережі OS.9 /03.04.2024

Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові