LITRA: beer & whisky market

Про франшизу
Опис
LITRA — перша мережа професійних магазинів пива та віскі в Україні, яка об'єднує солодові напої та їх поціновувачів і розвиває культуру споживання якісного продукту.
Основа концепту — різноманітність пляшкового (близько 300 позицій) та розливного (70 кранів) пива, а також великий вибір віскі (близько 300 позицій) з різних країн світу.
Крім того, тут представлені супутні товари, такі як снеки, келихи, а також іншої алкоголь (вино, ром, текіла, джин та інше) і безалкогольні напої (соки, лимонади).
Формат розрахований як на масового споживача, так і на любителів ексклюзиву. Концепт створювався таким чином, щоб в ньому було комфортно, як покупцям Бердичівського пива, так і цінителям елітного віскі.
точок власних
4
точок франчайзингових
1
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
Що входить у франшизу?
- Торгівельна марка: право працювати під відомим брендом
- Юридичне оформлення: комплект договорів для оформлення співпраці
- Фінансова модель: прорахунок окупності та прогноз прибутку
- Брендбук: набір атрибутів бренду та правила їх використання
- Бізнес-процеси: інструкції по запуску, веденню та управлінню бізнесом
Які функції виконуює компанія для франчайзі?
- Консультаційна підтримка: Протягом усього терміну співпраці компанія надає консультаційну підтримку з усіх питань щодо бізнесу
- Просування та маркетинг: Стратегічне просування бренду та розробка маркетингових активностей для всієї мережі.
- Постачання продукціїї: Власний розподільчий центр гарантує якість продукції та вчасні поставки
- Навчання персоналу: Організація первинного навчання команди та системного підвищення кваліфікації
Фінансові показники
- Вступний внесок — 3 700$
- ІнвестиціЇ на запуск — 48 000$
- Роялті — 3%
- Вихід на прибуток — 1 місяць
- Окупність — 21 місяць
основні вимоги
Франчайзі LITRA: beer & whisky market —
- Проживає в місті з населенням від 100 000 чоловік
- Любить крафтове і має бажання розвивати культуру споживання
- Готовий до довгострокового партнерства і бажає вести бізнес прозоро та чесно
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Петро Козачук
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане

Що таке франшиза цифровової кав’ярні та наскільки це актуально зараз?
На сайті Rozetka.ua виходитимуть історії про представників малого бізнесу.
Знизилися обороти навіть у рітейлерів, до яких стоять черги з моменту оголошення карантину
Різниця між закладом громадського харчування та продуктовим магазином. Коментар юриста
Мережа відкриває першу франчайзингову точку в Києві

У планах на 2017 рік - відкриття 15 супермаркетів SPAR. Розвитком займеться досвідчений український франчайзер.
Мережа магазинів “Еко-Лавка” дослідила польський ринок та поділилась цікавими висновками.
Мережа магазинів "Сирне Королівство" вносить в звичний продукт нові ноти - емоції та філософію
Компанія націлена покрити Україну та вийти на міжнародний ринок
Metro Group дає більше підприємницької свободи підрозділам для більш динамічного розвитку компанії
Казахстанська мережа, яка представляє китайсько-уйгурсько-азіатський стиль громадського харчування, готова зайти на український ринок

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.