Coral Travel

Про франшизу
Опис
Coral Travel - найбільший міжнародний оператор, який займає провідні позиції на ринку виїзного туризму. Coral Travel входить до складу міжнародного OTI Holding (створений у 1992 р, Анталія), який забезпечує надійний тил і динамічно розвивається незважаючи на кризу. На початку 2014 року в Україні успішно стартував найбільший проект OTI Holding - «Мережа турагентств Coral Travel».
На сьогоднішній день мережа об'єднує 215 турагентств в 69 містах України.
Учасники Мережі - самостійні, юридично незалежні турагентства, які працюють під єдиним міжнародним брендом, використовують передові технології та реалізують глобальну маркетингову політику, що включає в себе єдину цінову політику, єдині маркетингові інструменти та стратегію просування на ринку.
Наша головна мета - вивести агентів на якісно новий рівень, підвищити прибутковість та ефективність туристичного бізнесу.
«Мережа турагентств Coral Travel» готова поділитися своїми досвідом і знаннями з професіоналами та новачками турбізнесу, надавши можливість розвивати власний бізнес під брендом національного масштабу.
точок франчайзингових
215 турагентств в 69 містах України
Галерея

Умови франшизи
підтримка для франчайзі
Прибутковість бізнесу
- Максимальна комісія від Coral Travel до 17%.
- Спеціальні ціни на готелі тільки для учасників Мережі.
- Стимулюючі бонусні програми для директорів і менеджерів.
- Підвищена комісія по продукту альтернативних туроператорів.
Навчання та підвищення кваліфікації
- 2 безкоштовних рекламних тури (один до Туреччини й один у Єгипет протягом року) для співробітників кожного офісу Мережі. Додатково 50% знижки на рекламні тури в Туреччину і Єгипет для 2-го та 3-го співробітника офісу Мережі (протягом року). Додатково 50% знижки для 2-х співробітників офісу Мережі на будь-які доступні рекламні тури туроператора Coral Travel (протягом року).
- Бізнес-тренінги з концепції Coral School of Leadership.
- Атестація співробітників агентств Мережі.
- Адаптаційні тренінги при вступі в Мережу.
- Конференції, круглі столи, зустрічі з керівництвом компанії, виїзні заходи для турагентств.
- Система моніторингу та контролю MYSTERY SHOPPING.
Реклама та просування
- Бренд міжнародного рівня.
- Загальнонаціональна рекламна підтримка.
- Підтримка агентства спільної рекламою з бюджетом до 20 000 грн. за результатами продажів і гарантовані 20 000 грн. для 2-го та наступних офісів.
- Підключення до call-centre (виключно для учасників Мережі).
- Розміщення агентства на сайті www.coraltravel.ua, у розділі «Де купити» (виключно для учасників Мережі).
- Брендбук.
- Дизайн-макети реклами.
- Забезпечення турагентств первинної поліграфією та сувенірною продукцією.
Автоматизація бізнесу
- Власний портал для работи агентств.
- Безкоштовний модуль підбору туру для установки.
- Сайти-візитівки в корпоративному стилі.
- Корпоративна пошта на домені club.coraltravel.ua.
Компенсація вартості пакету меблів та елементів екстер’єру
- Для діючих турагентств: 100% інтер'єру, 100% екстер'єру.
- Для нових турагентств: 50% інтер'єру, 100% екстер'єру.
Додаткові привілеї
- Знижки на роялті *: при виконанні обов'язкового плану продажів надається знижка на 2 місяці суми роялті **, при виконанні план-бонусу продажів додатково надається знижка на 4 місяці суми роялті **.
- для мультіофісів: на 2-у точку - 10%, на третю точку - 15%, на 4-ту точку і більше - 20%;
- 100% компенсація зовнішньої реклами (виробництво вивісок, штендерів, банерних конструкцій для оформлення фасаду).
* Знижки надаються з 2-го календарного року співпраці.
**Знижки роялті надаються шляхом зниження суми роялті рівними частками протягом наступних 12 місяців. Знижки сумуються.
Фінансові показники
Регіон |
Опис/ населення |
Вступний внесок грн./міс. |
Роялті
|
Обов'язковий план, чол./год** |
|
Діючі агентства |
Нові агентства |
||||
Київ |
0 |
4 000 |
2 500 |
300 |
|
Донецьк, Харків, Одеса |
3 200 |
2 000 |
250 |
||
Дніпропетровск, Львів, Запоріжжя |
2 800 |
1 500 |
200 |
||
Інші міста |
200 000 – 500 000 чол. |
2 400 |
1 000 |
170 |
|
до 200 000 чол. |
2 400 |
1 000 |
150 |
**План продажів по туроператору Coral Travel. У план продажів не входять заявки infotours, MICE, ONLYTickets
основні вимоги
Зовнішній стандарт офісу
- Наявність горизонтальної або вертикальної вивіски і\або двосторонньої панелі кронштейн.
- Можливість додатково розмістити банерні носії реклами і\або переносні штендери.
- Розміщення стрілок, телефонів допускається тільки на додаткових рекламних конструкціях при наявності однієї стандартної вивіски над вхідною групою.
Внутрішній дизайн офісу
- Площа приміщення ТЦ, ТРЦ, street retail - мінімум 15 кв.м.
- На основі розмірів приміщення розробляється індивідуальний дизайн-проект офісу, з розміщенням меблів у рамках стандартів Мережі.
- В інтер'єрі офісу можуть бути використані виключно меблі, аксесуари, рекламна продукція та інші елементи, які представляються Керуючою Компанією.
- В офісі обов'язкова наявність підсобного приміщення. У випадку, якщо офіс має друге приміщення, то воно може бути використане в якості підсобного. У підсобному приміщенні повинен розміщуватися весь одяг, кулер, каталоги та ін.
- Одна з стін повинна бути пофарбована в блакитний колір у рамках стандартів. Решта стін фарбуються у білий колір.
Технічне оснащення офісу
- Не менш ніж 2 робочих місця, оснащених за сучасними технологічними стандартами.
- Не менше однієї стаціонарної телефонної лінії.
- Постійне підключення до інтернету по виділеному каналу.
- Наявність статичної ip-адреси.
- Наявність сканера, ксерокса, факса та принтера або багатофункціонального пристрою.
Контактна інформація про франчайзера
Турагентство Coral Travel
м. Київ, вул. Воровського, 24.
+38 044 495 82 80
Контактна особа
Наталія Самигіна
Олександр Червінський
Віра Лунгол
читати статті
найчайтіше читане

Час купувати франшизи на виставці «Франчайзинг 2015»
В Україні йде активна підготовка до 11-ї спеціалізованої виставки «Франчайзинг 2015»
Літні відкриття франчайзингових офісів
«Мережа турагентств Coral Travel» відкрила свій 20-й франчайзинговий офіс

Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяє розвитку компанії
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії

Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
Франчайзингова програма «ВК Експрес» передбачає відсутність інвестицій на закупку товару
Найбільший рітейлер меблів у світі вкладає 600 мільйонів євро у французький ринок
Два франчайзингових відкриття відбулося на західній Україні
Сьогодні найактуальнійшою з тем є підготовка до опалювального сезону. Про те яка нині ситуація на ринку систем опалення розповідає Олег Литвинов.
Самобутня KASUMI пропонує свою франшизу

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.