Tez Tour
Про франшизу
Опис
У 2010 році Tez Tour анонсував запуск проекту з розвитку власної мережі агентств «TEZ TOUR Турагенція». Даний франчайзинговий проект включає в себе всі необхідні інструменти для успішного ведення бізнесу, базуючись на багаторічному досвіді роботи в туристичній галузі і дозволяє скористатися перевагами відомого міжнародного бренду TEZ TOUR.
Мета даного проекту — збільшення обсягів продажів TEZ TOUR, а також виведення надаваних туристичними агентствами послуг на якісно новий рівень.
Основна перевага — не кількісні, а якісні відкриття. Саме тому ми дуже скрупульозно підходимо до вибору партнера і локації. Відсутність внутрішньої конкуренції — одна з основних задач компанії.
Ексклюзивні продукти мережі
Акція «TEZ WEEKEND» — акція, що діє на постійній основі. Кожні вихідні — більше сотні цінових пропозицій за спеціальними для агентств мережі цінами.
точок власних
10
точок франчайзингових
32
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
- Переваги відомого бренду.
- Об’ємна рекламна кампанія (реклама в ЗМІ, на радіо, на телебаченні, в Інтернет, зовнішня реклама).
- Розширена продуктна лінія.
- Ексклюзивний продукт для агенцій мережі.
- Підвищена комісійна винагорода.
- Індивідуальні бонусні плани.
- Спеціальні тренінги та програмами навчання для менеджерів з продажів.
- Інформаційні тури для менеджерів мережі (в основних групах оператора та індивідуальні програми).
- Директорські тури для керівників ТА.
- Інтернет (Інтернет сайт (B2B та B2C), корпоративний e-mail, landing page (персональна інтернет сторінка).
- Комунікації (єдиний колл центр 0800, корпоративні мобільні номери, корпоративний IM).
- Управління продажами (кураторський центральний офіс, програмне забезпечення «до продажу», програмне забезпечення «після продажу», програмне забезпечення для бухгалтерії, CRM система).
- Кадри (рекрутинг, кадрові питання, табельний облік, навчальний центр).
- Юридичні та бухгалтерські консультації.
- Робота з рекламаціями.
Ексклюзивні продукти мережі
- Акція «TEZ WEEKEND» - акція, що діє на постійній основі. Кожні вихідні - більше сотні цінових пропозицій за спеціальними для агентств мережі цінами.
Фінансові показники
Інвестиції — від 50 000 - 75 000 грн
Вступний внесок — залежить від можливостей фасаду
Роялті — 1%
Дохід залежно від міста
Період окупності — 12-24 місяці
основні вимоги
Умови франшизи:
- Франшиза надається для кожної локації окремо.
- Договір франчайзингу укладається на підставі організації партнером нового підприємства, або підприємства, що не мало раніше договірних відносин з ТОВ «TEZ TOUR».
- Договір франчайзингу укладається на підставі укладеного договору на реалізацію
туристичного продукту з ТОВ «TEZ TOUR». - Договір франчайзингу укладається на 1 рік з можливістю пролонгації.
- Кожній точці продажу видається сертифікат "Авторизованої точки продажу".
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Марина Горідько
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане
Час купувати франшизи на виставці «Франчайзинг 2015»
В Україні йде активна підготовка до 11-ї спеціалізованої виставки «Франчайзинг 2015»
Цього року компанія урочисто відсвяткувала 20-ти річчя, відкрила нові філії і націлена на якісні показники роботи мережі
Мережа турагентств розширює асортимент послуг.
З початку року компанія відкрила ще 10 франчайзингових агенцій
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяє розвитку компанії
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
Франчайзингова програма «ВК Експрес» передбачає відсутність інвестицій на закупку товару
Найбільший рітейлер меблів у світі вкладає 600 мільйонів євро у французький ринок
Два франчайзингових відкриття відбулося на західній Україні
Сьогодні найактуальнійшою з тем є підготовка до опалювального сезону. Про те яка нині ситуація на ринку систем опалення розповідає Олег Литвинов.
Самобутня KASUMI пропонує свою франшизу
Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.