25.05.2012

COLORMARKET розфарбує франчайзингом

У 2012 році українська мережа спеціалізованих оптово-роздрібних центрів по фарбуванню всіх типів поверхонь виросте вдвічі

Сьогодні під ТМ COLORMARKET працює мережа спеціалізованих оптово-роздрібних центрів в Україні, Білорусі, Росії та Казахстані. Різноманітні технології та колірні рішення для будь-яких типів поверхонь - одна з головних компетенцій COLORMARKET. Зараз франчайзер націлений на активний розвиток роздрібної мережі на теренах України. “На стартовому етапі франчайзингового проекту компанія має намір відкрити як мінімум по одному магазину в кожному обласному центрі, - розповідає менеджер по роботі з франчайзі мережі COLORMARKET Олександр Береснев. - Цього року мережа поповниться 11 новими магазинами. Найближчим часом почнуть працювати партнерські точки в Івано-Франківську, Запоріжжі та Рівному”.

COLORMARKET

На сьогодні в українській мережі COLORMARKET працює 7 власних та 2 франчайзингових магазини.

COLORMARKET надає професійний сервіс і широкий асортимент продукції провідних світових виробників для підготовки і фарбування всіх типів поверхонь для індивідуальних майстрів, професійних бригад, а також індустріальних підприємств. У товарній пропозиції Colormarket зібрані матеріали по наступних напрямках: для меблевої і деревообробної промисловості, для кузовного ремонту автомобілів, для металообробки, будівельно-архітектурного призначення, а також - обладнання. Структура обслуговування в Colormarket побудована таким чином, що персонал може працювати з клієнтами як в шоу-румі, так і виїжджати на підприємства для підбору технологій та тестування матеріалів.

COLORMARKET не ставить вимог щодо кількості населення в місті, в якому відкриватимуться франчайзингові магазини. Хоч найбільш пріоритетними є на сьогодні обласні центри, та партнери компанії можуть працювати і в невеликих містечках. Для того, щоб відкрити магазин під ТМ COLORMARKET, необхідні інвестиції в розмірі від 15 до 40 тис. євро. З них 75% відводяться на закупівлю асортименту товару, 25% - на встановлення обладнання. В разі отримання права на ексклюзивне представництво COLORMARKET у своєму місті, франчайзі зобов'язаний здійснювати фіксовані щомісячні закупівлі товару. В іншому випадку обсяг закупівель варіюється в залежності від потреб партнера. Як стверджує франчайзер, вихід на поріг рентабельності можливий вже через пів року після початку роботи франчайзингової точки.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank