COLORMARKET розфарбує франчайзингом

П'ятниця
25.05.2012
У 2012 році українська мережа спеціалізованих оптово-роздрібних центрів по фарбуванню всіх типів поверхонь виросте вдвічі
 

Сьогодні під ТМ COLORMARKET працює мережа спеціалізованих оптово-роздрібних центрів в Україні, Білорусі, Росії та Казахстані. Різноманітні технології та колірні рішення для будь-яких типів поверхонь - одна з головних компетенцій COLORMARKET. Зараз франчайзер націлений на активний розвиток роздрібної мережі на теренах України. “На стартовому етапі франчайзингового проекту компанія має намір відкрити як мінімум по одному магазину в кожному обласному центрі, - розповідає менеджер по роботі з франчайзі мережі COLORMARKET Олександр Береснев. - Цього року мережа поповниться 11 новими магазинами. Найближчим часом почнуть працювати партнерські точки в Івано-Франківську, Запоріжжі та Рівному”.

COLORMARKET надає професійний сервіс і широкий асортимент продукції провідних світових виробників для підготовки і фарбування всіх типів поверхонь для індивідуальних майстрів, професійних бригад, а також індустріальних підприємств. У товарній пропозиції Colormarket зібрані матеріали по наступних напрямках: для меблевої і деревообробної промисловості, для кузовного ремонту автомобілів, для металообробки, будівельно-архітектурного призначення, а також - обладнання. Структура обслуговування в Colormarket побудована таким чином, що персонал може працювати з клієнтами як в шоу-румі, так і виїжджати на підприємства для підбору технологій та тестування матеріалів.

COLORMARKET не ставить вимог щодо кількості населення в місті, в якому відкриватимуться франчайзингові магазини. Хоч найбільш пріоритетними є на сьогодні обласні центри, та партнери компанії можуть працювати і в невеликих містечках. Для того, щоб відкрити магазин під ТМ COLORMARKET, необхідні інвестиції в розмірі від 15 до 40 тис. євро. З них 75% відводяться на закупівлю асортименту товару, 25% - на встановлення обладнання. В разі отримання права на ексклюзивне представництво COLORMARKET у своєму місті, франчайзі зобов'язаний здійснювати фіксовані щомісячні закупівлі товару. В іншому випадку обсяг закупівель варіюється в залежності від потреб партнера. Як стверджує франчайзер, вихід на поріг рентабельності можливий вже через пів року після початку роботи франчайзингової точки.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію