Вівторок
09.03.2010
Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі
 

Голова правління "ТНК-ВР Коммерс" Дідьє Казимиро в інтерв'ю "Дзеркалу тижня" зазначив, що недосконалість українського законодавства значно перешкоджає розвитку франчайзингу в нашій країні. У зв'язку з цим компанія зараз віддає перевагу розвитку власної мережі, однак джоберска пропозиція щодо співпраці наявна, як і раніше. "Це не значить, що нам нецікаві фрайчазингові програми, однак, не приховую, за сьогоднішнього законодавства ми віддаємо перевагу розвитку власної мережі, тим самим гарантуючи споживачу якість палива та сервісу", - сказав Дідьє Казимиро.

Бізнесмен упевнений, що для успішного співробітництва з партнерами-джоберами необхідно значне вдосконалення юридичних норм, тому що компанія зіткнулася з помітними труднощами в реалізації джоберської програми в Україні.

"Для франчайзингу, на наш погляд, має бути дуже жорстко прописане законодавство. Основні проблеми - ліцензійні договори на використання торгової марки, а також договори на поставки. Ми пройшли величезну кількість судових розглядів з приводу неправомірного і недобросовісного використання нашого товарного знака. Проблематичність доказів ставить власника бренду в складне становище. ТНК-ВР орієнтується на цілісність очікувань клієнтів", - заявляє голова правління "ТНК-ВР Коммерс".

У сфері реалізації нафтопродуктів замість франчайзингу використовується термін джобінг. Це співпраця незалежних підприємств - нафтової компанії і власника АЗС. Джобери - це незалежні АЗС, які діють на основі франчайзингових схем: власники АЗС зобов'язуються продавати тільки нафтопродукти компанії-постачальника і працювати під його торговельною маркою. Перша джоберська АЗС з'явилася в Україні в 2000 році саме під брендом ТНК.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу