Вівторок
09.03.2010
Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі
 

Голова правління "ТНК-ВР Коммерс" Дідьє Казимиро в інтерв'ю "Дзеркалу тижня" зазначив, що недосконалість українського законодавства значно перешкоджає розвитку франчайзингу в нашій країні. У зв'язку з цим компанія зараз віддає перевагу розвитку власної мережі, однак джоберска пропозиція щодо співпраці наявна, як і раніше. "Це не значить, що нам нецікаві фрайчазингові програми, однак, не приховую, за сьогоднішнього законодавства ми віддаємо перевагу розвитку власної мережі, тим самим гарантуючи споживачу якість палива та сервісу", - сказав Дідьє Казимиро.

Бізнесмен упевнений, що для успішного співробітництва з партнерами-джоберами необхідно значне вдосконалення юридичних норм, тому що компанія зіткнулася з помітними труднощами в реалізації джоберської програми в Україні.

"Для франчайзингу, на наш погляд, має бути дуже жорстко прописане законодавство. Основні проблеми - ліцензійні договори на використання торгової марки, а також договори на поставки. Ми пройшли величезну кількість судових розглядів з приводу неправомірного і недобросовісного використання нашого товарного знака. Проблематичність доказів ставить власника бренду в складне становище. ТНК-ВР орієнтується на цілісність очікувань клієнтів", - заявляє голова правління "ТНК-ВР Коммерс".

У сфері реалізації нафтопродуктів замість франчайзингу використовується термін джобінг. Це співпраця незалежних підприємств - нафтової компанії і власника АЗС. Джобери - це незалежні АЗС, які діють на основі франчайзингових схем: власники АЗС зобов'язуються продавати тільки нафтопродукти компанії-постачальника і працювати під його торговельною маркою. Перша джоберська АЗС з'явилася в Україні в 2000 році саме під брендом ТНК.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності