Ваш Карниз: Бізнес з постійним попитом

Субота
13.02.2010
Про привабливість роботи у сфері торгівлі віконними карнизами розповідає Юрій Бердніков, заступник директора компанії "Кардинал", що розвиває франчайзингову мережу "Ваш карниз"
 

Що стало причиною того, що компанія зосередилася саме на напрямку карнизів, не додаючи до асортименту інші товари для дому?
Мабуть, так склалося історично. Наша компанія близько 9-ти років тому почала займатися купівлею віконних карнизів за кордоном та продажем їх в Україні. Потім було вирішено купити обладнання і робити те ж саме у нас в Україні. Так і народилася компанія "Кардинал". Однак, у магазинах мережі представлений не тільки наш асортимент. Жоден виробник в жодній не може на 100% закрити номенклатуру продукції за певним напрямом. Тому ми користуємося послугами та продукцією наших партнерів - як в Україні, так і за кордоном, так само як і вони нашими. Щось робимо ми, щось роблять вони - ось таке взаємовигідна співпраця.

Чим привабливий для роботи цей напрямок?
Віконні карнизи - продукція досить широкого вжитку, завжди затребувана. Якщо якийсь інший товар, наприклад, комп'ютерна техніка, - у когось вона є, у когось немає, люди спочатку визначать, чи необхідна вона їм, а потім вже куплять. А ось карнизи є в кожному будинку. Це такий елемент інтер'єру, який обов'язково присутній в кожній квартирі. Є другий момент - люди постійно прагнуть поліпшити зовнішній вигляд свого житла. Переклеюють шпалери, змінюють меблі, отже, необхідно підбирати і нові штори, а разом з ними і карнизи. Попит на цю продукцію є завжди, тому цей напрямок і цікавий для роботи.

Юрій Бердніков - заступник директора компанії "Кардинал"

Хто є покупцем вашої продукції?
У нас широкий асортимент, що представлений практично у всіх цінових категоріях. На кожного покупця є свій товар. Люди з невеликим достатком купують прості трубчасті карнизи, інші - дерев'яні, литі, для стелі. Є більш дорога продукція, наприклад, ковані, ціна яких набагато вища. Відповідно, вони доступні тим людям, у яких достаток побільше. І підходять вони під зовсім інші інтер'єри: особняків, дорогих готелів і т.д. Виходить, що своєю продукцією ми охоплюємо всіх покупців.

Це мова зараз йшла про кінцевого покупця. Але є у нас також і оптові покупці, які беруть великими партіями. Крім того, є ще один напрям - це робота з дизайнерами, які оформлюють приміщення, шиють штори, гардини. Тому вони співпрацюють з нами і купують карнизи для своєї роботи.

Що ефективніше, відкривати магазин, в якому представлений винятково асортимент карнизів або ж доповнювати пропозицію у вже наявному магазині товарів для дому?
Я можу сказати, що й те, й інше по-своєму вигідно. Звичайно, коли в магазині є комплекс товарів, і покупець може відразу підібрати і карниз, і штори, це дає гарні результати. Так, наприклад, організував наш перший франчайзі. Але відкривати окремий магазин з асортиментом карнизів теж дуже вигідно. Про його нерентабельність говорити не доводиться.

У планах компанії є вихід на ринки сусідніх країн. Чим це вмотивовано? Що ви зможете запропонувати унікального, такого, чого не надають місцеві виробники і торговельні мережі?
У нас нещодавно відкрилося представництво в Москві, і перші партії товарів вже з'явилися на російському ринку. Росія - країна дуже велика, це великий ринок збуту. Там природно є свої виробники, але російський ринок віконних карнизів ще дуже далекий від насичення. Ми можемо конкурувати з місцевими виробниками і за якістю, а особливо за ціною, адже собівартість нашої продукції виходить набагато нижчою за російську.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності